![]() XHost |
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink. |
LUCRARI DIPLOMA
|
CONTACT
|
LINK-uri
|
|
1. Aplicaţie pentru
gestionarea activităţilor de secretariat din cadrul unei facultăţi
2. Planificarea şi
îmbunătăţirea performanţei unei aplicaţii Oracle
3. CREAREA APLICAŢIILOR WEB
UTILIZÂND LIMBAJUL JAVA
4. Crearea aplicatiilor software educational Microsoft Project 2003
5. Aplicaţie pentru
gestiunea examenului de licenţă în Facultatea de Matematică-Informatică
6. Arhitecturi bazate pe
servicii web+ Aplicatie
7. Numararea Arborilor+ Aplicatie
8. LINII HAMILTONIENE+ Aplicatie
9. Sistem generic de tunning automat pentru algoritmi prin metode genetice
10. RSA Encryption
Algorithm Aplicaţii Java
11. Programarea Interfeţelor
Grafice Meniuri şi Toolbar-uri+ Aplicatie
12. CREAREA APLICAŢIILOR
SOFTWARE EDUCAŢIONAL TESTE GRILA IN VISUAL BASIC 6.0+ Aplicatie
13. Programarea interfetelor grafice in Visual Studio .NET+ Aplicatie
14. Administrarea de la
distanţă în Windows XP+ Aplicatie
15. Custom Controls, ASP.NET+ Aplicatie
16. Interfete grafice in limbaj natural
17. VISUAL BASIC PENTRU
CREAREA BAZELOR DE DATE + Aplicatie
18. Visual Basic utilizare
baze de date - Software Biometer
19. Utilitare Sistem -
Visual Basic.NET
20. Criterii de Clasificare
pe Texte Literare Authorship Attribution
21. Programarea Interfetelor Grafice; Delphi vs Visual Basic; Jocuri de casino
- SlotMachine (Apliactie
VB.NET 2005 si Delphi 2005) [142 Pagini]
22. Sisteme de
transmisie
23. Problema clicii maxime într-un graf
24. ActiveX. Controale ActiveX
25. Program
informatic privind gestiunea leasing-ului + Aplicatie
26. SISTEMUL
INFORMATIC PRIVIND CREDITAREA SOCIETATILOR COMERCIALE, PE EXEMPLUL BANCII
ROMANE DE DEZVOLTARE + Aplicatie
27. PLATFORMĂ DESCHISĂ PENTRU SPECIFICAŢII DE
CONTABILITATE + Aplicatie
28. Analiza de conţinut prin data mining într-o aplicaţie Web
29. Sistem informatic de management al lucrarilor
30. SISTEM INFORMATIC ON-LINE DE EVIDENŢĂ A VÂNZĂRILOR INTERNET LA SOCIETATEA
COMPTEK + Aplicatie
31. SISTEM INFORMATIC ON-LINE DE EVIDENŢĂ A VÂNZĂRILOR INTERNET LA SOCIETATEA
FLAMINGO COMPUTERS + Aplicatie
1. Aplicaţie pentru gestionarea
activităţilor de secretariat din cadrul unei facultăţi
Capitolul I: Prezentare teoretică
I.1 Scurtă prezentare a platformei Microsoft SQL Server
2000
I.1.1 Arhitectura client-server
I.1.2 Componentele Serverului SQL Server
I.1.3 Componentele Clientului SQL Server
I.1.4 Elemente de Transact-SQL
I.2.4 Obiecte
de tip Statement
I.2.5 Obiecte
de tipul ResultSet
I.2.6 Obiecte
PreparedStatement
I.2.7 Obiecte
CallableStatement
I.3.1 Ce este
interfaţa grafică utilizator
I.3.2
Componentele din pachetul java.awt
I.3.3
Programarea orientată pe evenimente
I.3.4 Modelul
de evenimente din Platforma Java 2
Capitolul II: Implementarea aplicaţiei
II.1 Proiectarea conceptuală a bazei de date relaţionale
II.1.1 Identificarea tipurilor de entităţi
II.1.2 Identificarea tipurilor de relaţii
II.1.3 Identificarea şi asocierea atributelor cu tipurile
de entităţi şi relaţii
II.1.4 Diagrama Entitate – Relatie
II.1.5
Transpunerea modelului conceptual
II.1.7
Definirea constrângerilor
II.2
Proiectarea fizică a bazei de date
II.2.2
Definirea constrângerilor de integritate cu ajutorul declanşatorilor
II.3 Accesarea bazei de date SQL Server din Java
II.4 Proiectarea interfeţei grafice
II.4.3
Prezentarea claselor JDialog ale intefeţei
Capitolul III: Instalarea aplicatiei
III.1 Cerinţele hardware şi software
III.2 Instalarea pe maşina server
III.3 Instalarea pe maşina client
Capitolul IV: Utilizarea aplicaţiei
IV.1 Pornirea şi oprirea aplicaţiei
IV.2 Configurarea
parametrilor - Meniul Setări
IV.2.1 Adăugarea, modificarea şi ştergerea formelor de
învăţământ
IV.2.2 Adăugarea, modificarea şi ştergerea formelor de
finanţare
IV.2.3 Adăugarea, modificarea şi ştergerea profilurilor
IV.2.4 Adăugarea, modificarea şi ştergerea secretarilor
IV.3.1 Adăugarea unui an universitar nou
IV.3.2 Adăugarea anilor de studiu
IV.3.3 Adăugarea grupelor pentru anul şcolar nou
IV.3.4 Modificarea secretarului responsabil de an
IV.3.6 Ştergerea unui an universitar
IV.3.7 Ştergerea unui an de studiu
IV.4.1 Adăugarea, modificarea şi ştergerea catedrelor
IV.4.2 Adăugarea, modificarea şi ştergerea cadrelor
didactice
IV.5 Meniul Planuri de învăţământ
IV.5.1 Introducerea, modificarea şi ştergerea poziţiilor
din planul generic
IV.5.2 Introducerea, modificarea şi ştergerea cursurilor
IV.5.3 Asocierea cursurilor cu poziţii generice din plan
IV.6.1
Înmatricularea studenţilor
IV.6.2
Înscrierea anuală a studenţilor
IV.6.3 Modificarea
datelor personale ale studenţilor
IV.6.5
Generarea numerelor matricole
IV.6.6
Repartizarea pe grupe a studenţilor din anul întâi
IV.6.7
Transferul unui student la altă grupă
IV.6.8
Transferul unui student la altă formă de finanţare
IV.6.9
Transferul unui student la altă formă de învăţământ
2. Planificarea şi
îmbunătăţirea performanţei unei aplicaţii Oracle
Arhitectura bazei de date Oracle
1.1 Structura unei baze de date Oracle
1.1.1 Managementul instantei Oracle
1.1.3 Zona de
memorie Shared Pool
1.1.4 Zonele
de memorie Shared SQL
1.1.5 Zona de
memorie Program
Global
1.1.6
Managementul feature-ului
Automatic Shared Memory
1.1.7 Mangementul
feature-ului Automated SQL Execution
Memory
1.2 Fazele procesării instructiunilor SQL
1.2.1
Parsarea instructiunilor SQL
1.2.3
Executia şi returnarea rezultatului
1.2.4
Procesarea unuei instructuni DML
1.3
FUNCTII ALE OPTIMIZATORULUI ORACLE
2. Modalităti de tuning
– îmbunătătirea a performantei
2.2.1
Strangerea informatiilor despre obiectele referite
2.2.2
Strângerea statisticilor optimizatorului
2.2.3
Revizuirea planurilor de executie
2.2.4
Restructurarea instructiunilor SQL
2.2.5
Restructurarea indecşilor
3. Design şi dezvoltare pentru
performanta
3.2 Configurarea unei arhitecturi de sistem
corespunzatoare cerintelor
3.2.1
Simplitatea designului aplicatiei
3.2.5
Executia eficientă a SQL-urilor
3.2.7 Indicatii
pentru îmbunătătirea performantei
4.1 O privire generală asupra optimizatorului Oracle
4.2 Functii ale optimizatorului
4.3 Controlarea comportamentului optimizatorului Oracle
4.3.1
Alegerea şi setarea abordării optimizatorului
4.3.2
Optimizarea pentru răspuns rapid
4.4 Optimizarea instructiunilor SQL..
4.4.1 Factorii luati în considerare de optimizator
în executarea SQL- urilor
4.6.2 Reguli ale ordinii de join
4.7.4 Join-uri şi
subselecturi
4.8 Cum alege optimizatorul planul de executie
pentru join-uri
4.9 Operatii de sortare –
metode de optimizare
5.1 Ce este un plan de executie
5.2 Metode de vizualizare a
planului de executie
6.3 Determinarea performantei indecşilor folosind SQL
Acces Advisor
7.4.2 Hint-uri
pentru caile de acces
7.4.3 Hint-uri
pentru transformarea SQL-urilor
7.4.4
Hint-uri pentru ordinea de join
7.4.5 Hint-uri
pentru tipurile de join
8.1 Ce sunt view-urile materializate
8.2 Beneficii ale folosirii view-urilor materializate
8.3 Metode şi moduri de refresh
8.4 Îmbunatatirea performantei folosind Query Rewrite
3. CREAREA APLICAŢIILOR WEB
UTILIZÂND LIMBAJUL JAVA
Capitolul 2: Apache Tomcat si limbajul Java
Java : un limbaj compilat şi interpretat
Capitolul 3: Tehnologia Java Servlet
3.2 Ciclul de viată al unui Servlet
Evenimentele din ciclul de viată al unui servlet.
Specificarea Evenimentelor din clasa Listener
3.5 Folosirea
de obiecte Scope
3.6 Controlul
Accesului Concomitent la resurse împărţite
3.8
Iniţializarea unui Servlet
3.10 Obţinerea de informaţii din Cereri
3.11 Construirea de Răspunsuri
3.12 Filtrarea cererilor şi rǎspunsurilor
Programarea de cereri şi rǎspunsuri
particularizate
3.14 Urmărirea Cererilor Unui serviciu
Capitolul 4:
Tehnologia JSP (JavaServerPages)
Atribute şi metode ale unei clase obţinută din JSP
4.4 Ciclul de viată al unei pagini JSP
4.7 Iniţializarea si Finalizarea unei pagini JSP
4.8 Crearea de conţinut static
4.9 Crearea
conţinutului dinamic
Folosirea de
obiecte în paginile JSP
Crearea componentelor JavaBean
Folosirea
componentelor JavaBean
Capitolul 5: Taguri particularizate (custom tags) în
paginile JSP
5.1 Ce sunt
tagurile customizate?
5.3 Declararea librăriilor de taguri
5.4 Disponibilitatea librăriei de taguri
Capitolul 6: Biblioteca standard de Taguri în JSP
6.1 JavaServer Pages Standard Tag Library
6.4 Interfaţa
cu rezultatele tagului de interogări
Capitolul 7: JDBC (Java Database Connectivity)
7.3 Conectarea la o bază de date
7.4
încărcarea în memorie a unui driver
7.5
Specificarea unei baze de date
7.8 Efectuarea de secvenţe SQL
7.9 Tehnica de conectare Connection Pool
Capitolul 8: Tehnologia SiteMesh
8.2 Instalarea şi configurarea SiteMesh
Capitolul 9: Ghid de instalare şi folosire a
aplicaţiilor Magazin Virtual şi Administrare
Instalarea aplicaţiei pe serverul Apache Tomcat
Instalarea aplicaţiei MagazinVirtual
Instalarea
aplicaţiei de administrare
9.3 Utilizarea aplicaţiei Magazin Virtual
9.4 Utilizarea aplicaţiei Administrare
4. Crearea aplicatiilor software educational Microsoft Project 2003
Cuprins:
Capitolul 1: Microsoft project
2003 si managementul proiectelor
Introducere in gestionarea
proiectelor
Pasii urmati de sistemelor de management al proiectelor
Modalitati de abordare ale
sistemelor de management al proiectelor
Gestionarea proiectelor utilizand programul Microsoft
Project
Descriere Microsoft Project Professional 2003
Capitolul 2: Descrierea aplicaţiei:
Mediul de dezvoltare Visual Basic.
Cautarea unui text in lectia curenta:
Codul pentru cand se incarca forma:
Schimbarea numelui imaginii in eticheta de sub casuta
imagine:
Forma de cautare a termenilor
frmCauta:
Forma de
cautare in toate lectiile frmCautaT:
Deschiderea unei lectii din lista
celor care contin un anumit text introdus de utilizator:
Cautarea in toate lectiile dupa un
sir de caractere introdus de utilizator:
La incarcarea formei frmCautaT:
Forma Despre tutorial, frmDespre:
Imaginea structurii proiectului (asa cum apare in design
time in Visual Basic):
Capitolul 3: Descrierea functionalitatii aplicatiei
Metode de deschidere a unei lectii:
Cautarea unui cuvant in lectie:
Navigarea prin imaginile unei lectii:
Cautarea unui text in toate
lectiile:
Cautarea in Dictionarul de
Termeni:
Prezentarea generala a firmei “Take it Home” - istoric si context:
Cerere de servicii de sisteme informatice
Raport privind fezabilitatea proiectului
Scurta explicatie a continutului raportului
Plan general initial al proiectului
Plan detaliat, pentru faza de studiu sau de definitie
Studierea sistemului informatic actual:
“Merită să fie rezolvate aceste probleme?
Merită să fie construit un nou sistem?”
Analiza Cauzelor şi a Efectelor
5. Aplicaţie pentru
gestiunea examenului de licenţă în Facultatea de Matematică-Informatică
Arhitectura
de tip mainframe (nu este de tip client-server)
Arhitectura
file-sharing (nu este de tip client-server)
Arhitectura
two-tier (pe doua niveluri)
Arhitectura
three-tier (pe trei niveluri)
Arhitectura
three-tier cu tehnologie de monitorizare a procesării tranzacţiilor
Arhitectură
three-tier cu server de mesaje
Arhitectură
three-tier cu server de aplicaţie
Prezentarea structurii
bazelor de date
Aplicaţia
pentru specializarea Informatică
Aplicaţia
pentru specializarea Matematică
Aplicaţia
pentru specializarea Matematică-Informatică
Prezentarea
procedurilor stocate
Procedurile
destinate calculului de medii
Procedurile
pentru generarea rapoartelor
Prezentarea
meniului principal
Definirea comisiilor de examinare
Definirea
formelor de învăţământ
Marcarea
candidaţilor ce au făcut contestaţii
Introducerea
notelor la proba de matematică
Introducerea
notelor la proba de informatică
Calcularea
mediilor pentru proba scrisă
Corespondenţa
dintre număr de legitimaţie şi cod de teză
Corespondenţa
pentru proba de informatică.
Introducerea
notelor obţinute în urma susţinerii lucrării de licenţă
5) Candidaţi – note
matematică
6) Candidaţi – note
informatică
Secvenţierea
logică a activităţilor
6. Arhitecturi bazate pe
servicii web
2.
Generalitati ale serviciilor Web
2.1 Avantaje
si dezavantaje ale utilizarii serviciilor web
3.4 Reguli de
baza ale unui documnet XML
3.6 Spatiile
de nume(namespace)
3.8 Validarea
documentului XML
3.11
Procesarea documentului XML
4.3.2
Raspunsul la un apel RPC
4.6 SOAP cu
atasamente (SOAP with attachments)
4.7
Schimbarea nivelului de transport
4.8 Servicii
de securitate in SOAP
5.5
Elementele Binding (legatura)
5.8 Folosirea
documentului WSDL
7.1
Descrierea generala a aplicatiei
7.2 Aspecte
tehnice legate de aplicatie
7. Numararea Arborilor
1.1 Teoreme de
caracterizare a arborilor
2. Principiul
includerii şi excluderii
2 Numărarea
arborilor parţiali
2.1 Numărul arborilor din Kn cu gradele
vârfurilor fixate
2.2 Numărul arborilor parţiali din
2.3 Numărul arborilor din care conţin o
– pădure parţială fixată
2.4 Numărul arborilor partiali ai unui graf simplu.
Teorema Temperley
2.6 Numărul arborilor parţiali din cu gradul unui anumit vârf fixat
2.7 Numărul -pădurilor
lui
care au vârfurile fixate
în arbori
disjuncţi
2.8 Numărul arborilor parţiali din graful partit complet .Teorema lui
Austin.
2.9.1 Numărul arborilor parţiali din care nu conţin muchiile unui
-cuplaj fixat
2.9.2 Numărul
arborilor parţiali care nu conţin muchiile unei
-stele
2.9.3 Suma funcţiilor pentru toate
– pădurile parţiale
dintr-un lanţ
.
2.9.4 Numărul arborilor parţiali care conţin muchiile
unui – lanţ
elementar.
2.9.5 Identităţi multinominale. Identitatea lui Abel
3. Metoda recursivă de numărare a arborilor
4 Metode de
codificare a arborilor
4.1 Codificare şi decodificare Prüfer
4.2. Codificare şi decodificare Neville
8. LINII HAMILTONIENE
2. Mulţimi
finite. Echipotenţă. Cardinal. Incluziune. Operaţii cu mulţimi
4. Familii de
vectori ( cuvinte ), multipărţi şi părţi peste o mulţime.
5. Grafuri
orientate, neorientate şi simple
8. Subgrafuri
induse ( generate ) într – un graf
11.
Multisetul scor. Multisetul gradelor. Mulţimea gradelor.
14.
Conexitate. Componente conexe
1 Condiţii
necesare de hamiltoneitate a unui graf simplu
2 Condiţii suficiente de hamiltoneitate a unui
graf simplu
2.1 Teoremele
lui Dirac si Ore
2.2.
Caracterizarea grafurilor care au proprietatea Ore
2.5.1
Hamiltoneitate şi stabilitate .
2.5.3
Caracterizarea grafurilor nehamiltoniene cu un număr maxim de muchii
9. Sistem generic de tunning automat pentru algoritmi prin metode genetice
2.2 Motorul (Modulul Genetic Engine)
2.2.2 Algoritmi
Genetici – Privire generală
2.4 Pentru alte limbaje – COM Wrapper
3. Scenarii şi ghid de folosire
3.1
Includerea Algoritmului Extern în Genetic Tuner.
3.2
Includerea Codului Algoritmului în GeneticTuner
3.3 Includerea Motorului in Sursa Gazda
3.4
Construcţii de nivel înalt şi AutoAdaptare.
4.2 Detecţia plăcilor de inmatriculare a autovehiculelor
5. Concluzii şi direcţii pe viitor
5.2 Stadiul
curent al proiectului, directii de dezvoltare si cercetare
6. Bibliografie.....................................................................................62
10. RSA Encryption
Algorithm Aplicaţii Java
Avantajele
criptarii cu cheie simetrica
Dezantajele
criptarii cu cheie simetrica
Avantajele
criptarii cu cheie publica
Dezavantajele
criptarii cu cheie publica
Cifrul lui
Vernam ( one time pad )
Problema
radacinilor patratice
Câteva
elemente de topică în teoria elementară a numerelor
Implementarea
operatiilor uzuale pe numere intregi mari
Shiftarea la
stanga si la dreapta
Impartirea
rest si impartirea cat
Generarea de
numere naturale mari probabil prime
11. Programarea Interfeţelor
Grafice Meniuri şi Toolbar-uri
Capitolul 1. Meniuri şi toolbar-uri. Aspecte teoretice.
1.1 Introducere în mediul de programare Visual Basic
1.2. Crearea si utilizarea meniurilor
1.2.2 Utilizarea editorului de meniuri
1.2.4 Manipularea meniurilor in timpul rularii
1.2.5 Reutilizarea meniurilor.
1.2.6 Crearea meniurilor Popup
1.3.Crearea şi utilizarea Toolbar-urilor
1.3.2 Configurarea barei de unelte în perioada de
elaborare a proiectului
1.3.3 Configurarea unei bare de unelte în timpul execuţiei
Capitolul 2. Descrierea aplicaţiei Visual Vending
2.2 Descrierea principalelor forme şi controale.
Proprietăţi.
2.3 Structura şi conţinutul bazei de date
2.4 Reguli de functionare a bazei de date:
Capitolul 3. Utilitatea aplicaţiei Visual Vending
12. CREAREA APLICAŢIILOR
SOFTWARE EDUCAŢIONAL TESTE GRILA IN VISUAL BASIC 6.0
Capitolul 1.
Proiectarea unei aplicaţii de testare a cunoştinţelor cu Visual Basic
1.1 Introducere în mediul Visual Basic
1.2 Despre obiectele spaţiu de lucru, bază de
date şi mulţime de înregistrări
1.3.2 Lansarea
aplicaţiei Visual Basic
1.3.3 Crearea
interfeţei cu utilizatorul şi setarea proprietăţilor
Capitolul 2. Controale grafice si ActiveX pentru
interogarea bazelor de date
2.1 Noţiuni primare de terminologie Visual
Basic
2.2 Accesul la o bază de date folosind
controalele asociate
2.2.3 Controalele
DataList şi DataCombo
Capitolul 3.................................................
Structura aplicaţiei de testare
3.2 Codul sursă şi comentariile aferente
3.2.1 Formele
corespunzătoare administratorilor
3.2.2 Formele
corespunzătoare concurenţilor
Capitolul 4............................................... Manual
de utilizare al aplicaţiei
13. Programarea interfetelor grafice in Visual Studio .NET
Capitolul 1 Introducere in .NET Framework
1.1. NET Framework
- privire de ansamblu
1.2. Assemblies. Aplicatii - configurare, instalare,
rulare
1.2.2. Configurarea si optimizarea aplicatiilor
1.2.3. Instalarea si rularea aplicatiilor
1.3. Biblioteca de clase de baza .NET (BCL)
1.6. Nivele de acces si domenii de vizibilitate (scope)
Capitolul 2 Proiectarea si implementarea arhitecturii
aplicatiilor
2.1. Concepte POO
in Visual Studio .NET
2.2. Diagrama UML
si prezentarea claselor
2.3.Gestionarea interfetelor utilizator
2.3.1. Design-ul interfetelor utilizator - principii
2.3.3. Controale si componente
2.4. Interfata utilizator a aplicatiei
2.5. Interoperabilitatea cu API-ul de Windows
Capitolul 3 Testarea si depanarea aplicatiilor
3.4. Testarea si depanarea aplicatiei
14. Administrarea de la
distanţă în Windows XP
1 Introducere………………………………………………………………………………..3
1.1 Motivaţie………………………………………………………………………3
1.2 Importanţa Administrării la distanţă…………………………………………..3
1.3 Avantajele administrării la distanţă…………………………………………...4
1.4 Dezavantajele administrării la distanţă………………………………………..6
1.5 Condiţii de securitate
pe care trebuie să le indeplinească un program de administrare la distanţă……………………………………………………………6
1.6 Prezentare structură lucrare……………………………………………………7
2
Metode uzuale de administrare la distanţă...........................................................................9
2.1 Introducere…………………………………………………………………….9
2.2 Administrarea la distanţă folosind MSRPC (Win32 legacy API-s)…………...9
2.3 Managementul sesiunii SMB………………………………………………...10
2.4 Administrarea la distanţă folsind WMI………………………………………10
2.4.1 Introducere……………………………………………………….10
2.4.2 Unelte de administrare bazate pe WMI………………………….11
2.4.2.1 WMI Control MMC snapin……………………………...11
2.4.2.2 WMI tester (wbemtest.exe)................................................11
2.4.2.3 WMIC (WMI command-line tool)………………………11
2.4.2.4
winmsd.exe........................................................................12
2.4.2.5 Porturi folosite de WMI………………………………….12
2.5 Administrarea de la distanţă cu uneltele GUI………………………………..12
2.5.1 Terminal Services……………………………………………...12
2.5.2 VNC............................................................................................15
2.5.2.1 Modul de lucru…………………………………...15
2.5.2.2 VNC şi SSH……………………………………...16
2.5.3 pcAnywhere, Dameware Mini Remote Control……………….17
2.5.3.1 Caracteristici DMRC…………………………….17
2.5.4 Radmin…………………………………………………………18
2.6 Administrarea la distanţă folosind uneltele CLI……………………………..19
2.6.1 PsExec…………………………………………………………19
2.6.2 Rcmd (Remote Command service)……………………………19
3 Tehnologii folosite în program…………………………………………………………..20
3.1 .NET………………………………………………………………………….20
3.2 .Net Framework……………………………………………………………...21
3.2.1 Introducere…………………………………………………….21
3.2.2 Arhitectura .NET Framework…………………………………23
3.2.3 CLR……………………………………………………………25
3.3 ASP.NET…………………………………………………………………….30
3.3.1 Introducere……………………………………………………..30
3.3.2 Avantajele ASP.NET…………………………………………..31
3.3.3 Autentificarea şi Autorizarea în ASP.NET……………………32
3.4 WMI …………………………………………………………………………33
3.4.1 Introducere.................................................................................33
3.4.2 Arhitectura WMI........................................................................34
3.4.3 WQL…………………………………………………………..37
3.4.4 Folosirea WMI din C#...............................................................38
3.4.4.1 Introducere……………………………………….38
3.4.4.2 Instrumentarea WMI folosind namespace-ul System.Management……………………………………..39
3.4.4.3 Accesarea informaţiilor WMI cu ajutorul System.Management……………………………………..39
3.5 Active Directory……………………………………………………………...42
3.5.1 Introducere……………………………………………………..42
3.5.2 Componente Active Directory…………………………………43
3.5.3 LDAP…………………………………………………………..52
3.5.4 ADSI…………………………………………………………...53
3.5.5 Folosirea Active Directory din C#.............................................54
3.6 MIME………………………………………………………………………..56
4 Prezentarea aplicaţiei…………………………………………………………………….58
4.1 Introducere…………………………………………………………………...58
4.2 Descrierea funcţională a modulelor………………………………………….58
4.2.1 Introducere…………………………………………………….58
4.2.2 Pagina de login………………………………………………...59
4.2.3 Browser de fişiere al serverului……………………………….60
4.2.4 Administrarea Serviciilor……………………………………...61
4.2.5 Administrarea Proceselor……………………………………...62
4.2.6 Administrarea Grupurilor şi Utilizatorilor…………………….63
4.3 Descrierea tehnică a aplicaţiei……………………………………………….65
4.3.1 Pagina de login………………………………………………..65
4.3.2 Browser de fişiere al serverului.................................................69
4.3.3 Administrarea Serviciilor……………………………………...72
4.3.4 Administrarea Proceselor……………………………………...76
4.3.5 Administrarea Grupurilor şi Utlizatorilor..................................79
4.3.5.1 Pregătire………………………………………….79
4.3.5.2 Prezentare funcţii şi structuri Win32 API folosite.80
4.3.5.3 Prezentare părţi importante din modul…………...82
5 Incheiere………………………………………………………………………………….91
6 Bibliografie……………………………………………………………………………....92
15. Custom Controls, ASP.NET
1. Introducere
1.1 Motivatie
1.2 Importanta custom controls
1.3 Avantajele custom controls
1.4 Dezavantajele custom controls
1.5 Prezentarea lucrarii
2. .NET
2.1 Introducere in .Net
2.2 .NET Framework
· Introducere
· Arhitectura .NET Framework
· CLR
2.3 Assembly
· Prezentare generala
· Tipuri
· Identitatea Assembly-urilor
· Adaugarea Assembly-urilor in proiecte
2.4 ASP.NET
3. Crearea de noi controale
ASP.NET
3.1
Clasele de baza si interfete pentru controale
· Control versus WebControl
· Interfete
· HTML text writer
3.2 Construirea unui control generator de charturi
· Definirea modelului obiect
· Incarcarea Datelor
· Evenimete si delegate-uri
· Folosirea BarChart control-ului
4. Data Bound
Controls
- Proiectarea unui control Data-Bound
· Construirea controlului BarChart cu DataBound
· Folosirea controlului BarChart cu DataBound
5. Templated
Controls
- Proiectarea unui control Templated
· Construirea controlului BarChart cu Template
· Folosirea controlului BarChart cu Template
6. Suport design time pentru Custom Controls
6.1 Arhitectura Design –Time in .NET
·
Componente, Site-uri, Containere si Controale
· Controale si designeri
6.2 Atribute Design-Time
· Folosirea atributelor Design-Time
· Extinderea suportului InteliSence
· Scrierea Schemei unui control
· Inregistrarea Schemei unui control in Visual Studio .NET
7. Concluzii
16. Interfete grafice in limbaj natural
1.1 Introducere…………………………………………………………….. 3
1.2 Factori…………………………………………………………………. 3
1.3 Avantaje….……………………………………………………………. 4
1.4 Limitari………………………………………………………………… 5
2.1 Generalitati……………………………………………………………... 6
2.2 Extragerea informatiei…………………………………………………. 6
2.3 Date, cunostinte, informatii……………………………………………. 9
2.4 Constructia sistemelor IE………………………………………………. 10
3.1 Analiza aplicatiei si a utilizatorilor……………………………………... 12
3.2 Analiza sarcinilor auxiliare……………………………………………...13
3.2.1
Constructia lexiconului………………………………………..13
3.2.2
Constructia fisierului de sabloane……………………………..26
3.2.3
Constructia fisierului de raspunsuri…………………………....28
4.1 Descrierea scenariului………………………………………………….. 37
4.2 Constructia intrebarii…………………………………………………… 38
4.3 Etape ale aplicatiei……………………………………………………… 41
4.3.1 Structura intrabarii……………………………………………. 41
4.3.2 Ce se extrage?……………………………………………….... 43
4.3.3 Cautarea…………………………………………………….… 44
4.3.4 Generarea raspunsului…………………………………………50
17. VISUAL BASIC PENTRU CREAREA BAZELOR DE DATE
Introducere
CAPITOLUL 1: Accesul
la baze de date prin intermediul controlului intrinsec Data
CAPITOLUL 2 : Crearea
unei baze de date cu utilitarul Visual Data Manager
CAPITOLUL 3 : Controale ActiveX predefinite si create de
utilizator
3.1 Generalitati;
3.2 Controale ActiveX predefinite : DBGrid, DBCombo;;
3.2.1 Generalitati;
3.2.2 Metode, proprietati, evenimente;
3.3 Controale ActiveX create.
3.3.1 Generalitati
3.3.2
Modul de
creare. Despre obiectul UserControl.
3.3.3
Controlul ctlNavBut.Metode.Proprietati.Evenimente.
3.3.4 Testarea controalelor-utilizator;
3.3.5
Compilarea unei biblioteci de controale:
3.3.6 Testarea detaliata a controalelor-utlizator:
3.3.7 Folosirea controlului-utilizator;
CAPITOLUL 4 : Rapoarte
4.1 Concepte de baza;
4.2
Proiectarea unui raport;
4.3 Utilizarea unui raport ;
CAPITOLUL 5. Aplicatia
“Secretariat”
5.1 Analiza cerintelor informationale;
5.2 Crearea unei baze de date ;
5.3 Proiectarea
rapoartelor ;
5.4 Proiectarea form-urilor, meniurilor
si a altor module ale aplicatiei
Anexa 1
Anexa 2
Anexa 3
Anexa 4
ANexa 5
Anexa 6
18. Visual Basic utilizare baze de date - Software Biometer
19. Utilitare Sistem - Visual Basic.NET
20. Criterii de Clasificare pe Texte Literare Authorship Attribution
21. Programarea Interfetelor
Grafice; Delphi vs Visual
Basic; Jocuri de casino - SlotMachine
(Apliactie VB.NET 2005 si Delphi
2005) [142 Pagini]
22. Sisteme de transmisie
23. Problema
clicii maxime într-un graf
CUPRINS:
Introducere........................................................................................................1
Cap.1. Notaţii,definiţii de bază şi
enunţul problemei......................................2
Cap.2. Formulări echivalente ale problemei clicii
maxime...............................4
2.1. Formularea ca problemă de
programare în numere întregi...........4
2.2. Formulările
continue..........................................................................9
Cap.3. Complexitatea problemei clicii
maxime.............................................12
Cap.4. Margini şi
evaluări................................................................................15
Cap.5. Algoritmi
exacţi....................................................................................19
5.1. Algoritmi
enumerativi......................................................................19
5.2. Algoritmi exacţi pentru cazul
fără pondere...................................22
5.3. Algoritmi exacţi pentru cazul cu
pondere......................................27
Cap.6.Euristici…………….……………………………………………………..…..29
6.1. Euristici Greedy
secvenţiale...........................................................30
6.2. Euristici de căutare
locală...............................................................31
6.3. Euristici avansate de
căutare..........................................................33
6.3.1.
Simulated annealing(călirea
simulată).............................33
6.3.2.
Reţelele neuronale.............................................................35
6.3.3.
Algoritmii
genetici..............................................................37
Cap.7. Aplicaţii
selectate.................................................................................39
7.1.
Computer vision şi Pattern Recognition........................................40
Cap.8. Descrierea unor algoritmi ce rezolvă problema
clicii maxime.........43
8.1. Ecuaţii replicatoare(dinamici
replicatoare)....................................43
8.2.
Algoritmul lui
Pardalos....................................................................47
8.3. Algoritmul branch
and bound(Coen Bron şi Joep
Kerbosch)….49
Bibliografie…………………………………………………………………………56
24. ActiveX. Controale ActiveX
Introducere..........................................................................................1
Cap. I. COM, OLE şi ActiveX...........................................................3
Component Object Model (COM)..............................................3
Instanţierea unui obiect
COM.................................................4
Timpul
de viaţă al obiectelor..................................................5
Servere
COM.......................................................................6
Transparenţa
locaţiei.............................................................8
Legarea şi încapsularea obiectelor (OLE)..................................9
ActiveX.....................................................................................10
Cap. II. Introducere
în Active Tempate Library...........................12
Revizitând
COM.......................................................................12
Scrierea de cod COM................................................................14
Infrastructura COM.................................................................14
ActiveX, OLE şi
COM........................................................15
ActiveX, MFC şi
COM........................................................15
Header –e şi fişiere
sursă C++ de bază în ATL.........................15
Template –uri C++..............................................................17
Pointeri
smart.....................................................................18
Utilizarea
pointerilor smart...................................................22
Pointeri smart şi
COM.........................................................22
Smart pointeri
ATL.............................................................24
Probleme
cu smart pointeri
ATL...........................................26
Partea
de server a programării ATL…………………………27
ATL şi clase
COM..............................................................28
Crearea unei clase
COM......................................................30
Apartamente şi fire de
execuţie.............................................31
Puncte de conexiune şi ISupportErrorInfo…………………..39
Arhitectura ATL de
bază......................................................39
ATL şi QueryInterface........................................................44
Interfeţe duale....................................................................46
ATL şi IDispatch................................................................49
Interfeţe duale
multiple........................................................50
Cap.III.
ATL şi controale ActiveX..................................................52
Controale
ActiveX.....................................................................52
Utilizarea
ATL pentru a crea un control...................................53
Arhitetura de
control ATL........................................................54
Interfeţele
unui container de controale ActiveX.......................56
Clasa CComControl............................................................57
CComControlBase..............................................................58
Hărţi de mesaje
ATL...........................................................59
Proiectarea controlului..............................................................61
Desenarea
controlului..........................................................61
Adăugarea
de proprietăţi şi paginilor de proprietăţi…………..64
Pagini de
proprietăţi............................................................65
ATL şi Verb –ul proprietăţilor……………………………..69
Hărţi de proprietăţi
ATL......................................................69
Pagini de proprietăţi şi medii de
dezvoltare………………….70
Vizualizarea paginilor de
proprietăţi......................................70
Persistenţa proprietăţilor......................................................71
Comunicare bidirecţională (evenimente)…………………….71
Utilizarea controalelor ActiveX.................................................74
Utilizarea în ferestre nondialog.............................................74
Utilizarea controalelor ActiveX în paginile Web......................75
Cap. IV. Prezentarea aplicaţiei........................................................76
Controlul ATLPuzzle (creat în VC++ cu ATL).........................76
Controlul TilePuzzle (creat în Visual Basic)..............................85
Anexa..................................................................................................89
Bibliogarfie........................................................................................91
25. Program informatic privind gestiunea
leasing-ului + Aplicatie
26. SISTEMUL INFORMATIC PRIVIND CREDITAREA
SOCIETATILOR COMERCIALE, PE EXEMPLUL BANCII ROMANE DE DEZVOLTARE
CAPITOLUL I
FUNCTIONAREA BANCILOR
COMERCIALE SI REGLEMENTAREA LEGALA A ACTIVITATIILOR BANCARE IN ROMANIA
1.1
Functionarea bancilor
comerciale
1.1.1. Locul si rolul bancilor comerciale in economie
1.1.2. Functiile bancilor comerciale
1.1.3. Conduita bacara – suport in desfasurarea si indeplinirea principalelor functii bancare
1.1.4. Orientarea actuala a activitatii bancare
1.2. Reglementarea legala a activitatii bancare in Romania
1.1.5. Principiile activitatii bancare
1.1.6. Norme comune privind constituirea societatiilor bancare
1.1.7. Operatiuni efectuate de societatile bancare
CAPITOLUL II
BANCA ROMANA PENTRU
DEZVOLTARE. PREZENTARE GENERALA SI ISTORIC
2.1. Banca Romana pentru
Dezvoltare. Prezentare generala
2.2. Istoricul BRD
2.3. Servicii oferite de BRD clientilor sai
CAPITOLUL III
ACTIVITATEA DE CREDITARE IN
CADRUL BRD
3.1. Analiza creditelor
3.1.1. Clientii bancii
3.1.2. Analiza bonitatii clientilor
3.1.3. Beneficiarii de credite si documentele necesare pentru obtinerea de credite
3.1.4. Analiza plafonului de credit si garantia creditelor
3.2. Aprobarea, contractarea
si acordarea creditelor
3.2.1. Organizarea si functionarea Comitetelor de Credit
3.2.2. Competentele de aprobare a creditelor
3.2.3. Principii si clauze generale privind contractul de credit
3.2.4. Acordarea crditelor in lei si valuta
3.2.5. Atributiile si responsabilitatile personalului implicat in activitatea de creditare
3.3. Urmarirea
creditelor acordate de banca
3.3.1. Urmarirea creditelor acordate clientilor bancii
3.3.2. Analiza plafonului de credite
3.3.3. Reesalonarea creditelor
3.4. Studiu de caz privind
acordarea unui credit societatii SC Medicdex SRL
CAPITOLUL IV
RISCUL IN PROCESUL
CREDITARII. CREDITELE NEPERFORMANTE SI OPERATIUNILE DE RECUPERARE
4.1. Riscul in procesul creditarii
4.1.1. Consideratii generale privind riscul in activitatea de creditare a agentiilor economici
4.1.2. Riscul in acordarea creditelor pe termen scurt
4.2. Credite neperformante si
operatiuni de recuperare
4.2.1 Notiunea de credit neperformant
4.2.2. Identificarea creditelor neperformante
4.2.3. Principalele cause ale aparitiei creditelor neperformante Posibilitati de reducere si eliminare a creditelor neperformante.
CAPITOLUL V
PROIECTAREA SISTEMELOR
INFORMATICE BANCARE
5.1. Metode sistematice utilizate
in dezvoltarea aplicatiilor informatice bancare
5.1.1. Modelul conceptual, logic si fizic al datelor
5.1.2. Modelul conceptual, logic si fizic al prelucrarilor
5.2. Metode de analiza si
proiectare orientate obiect
5.2.1. Concepte specifice
5.2.2. Metoda OMT
5.3. Dezvoltarea subsistemului informatic privind acordarea si urmarirea creditelor pe
termen scurt
5.3.1. Organizarea datelor
5.3.2. Organizarea prelucrarilor
5.3.3. Organizarea informatiilor
CAPITOLUL VI
ORGANIZAREA SISTEMULUI INFORMATIC
IN CADRUL BANCII ROMANE PENTRU DEZVOLTARE – GROUP SOCIETE GENERALE
6.1. Preocuparile
BRD – GSG privind dezvoltarea si modernizarea sistemului informational
6.2. Programul iBank
6.3. Electronic Banking – Serviciul MultiX
6.4. Activitatea de carduri in BRD – GSG
27. PLATFORMĂ
DESCHISĂ PENTRU SPECIFICAŢII DE CONTABILITATE + Aplicatie
Capitolul I-
Introducere……………………………………………. 3
1.1.Necesitate…………………………………………………3
1.2.Mod de
realizare. Obiective Cerinţe. …………………...4
1.3.Structura lucrării…………………………………………6
Capitolul II- Specificaţii de
contabilitate……………………………8
2.1. Aspecte
lingvistice………………………………………..8
2.2. Specificaţii
software……………………………………...8
2.2.1.Probleme de terminologie…………………………….8
2.2.2.Specificaţii software
definire………………………..10
2.3. Specificaţii
contabile……………………………………13
2.3.1. Probleme de
terminologie…………………………..13
2.3.2. Cadrul conceptual
contabil…………………………18
Capitolul III- Platformă
deschisă…………………………………30
3.1.Sisteme informatice
deschise……………………………30
3.1.1. Definiţia sistemelor informatice
deschise…………30
3.1.2. Avantajele sistemelor
deschise…………………….31
3.1.3 .
Dezavantajele sistemelor deschise
……………….32
3.1.4. Standarde IT pentru sisteme
deschise……………..33
3.2.Platformă
deschisă……………………………………… 34
3.2.1. Consideraţii generale………………………………..34
3.2.2. Platformă deschisă
–definire………………………. 35
3.2.3. Platforma software în diferite
domenii……………. 36
3.3. Platforma
deschisă în contabilitate…………………….. 37
3.4. Bilanţul
contabil în diferite viziuni……………………...38
3.4.1. Câteva dimensiuni istorice privind bilanţul contabil .38
3.4.2.Abordări contemporane privind bilanţul contabil….39
3.4.3.Bilanţul contabil în viziunea Uniunii
Europene……...59
Capitolul
IV –Aplicaţie informatică………………………………….62
Capitolul
V - Concluzii………………………………………………..
Bibliografie……………………………………………………………..
Anexe……………………………………………………………………
28. Analiza de conţinut prin data mining
într-o aplicaţie Web
1. Introducere
2. Specificaţii
2.1. Data mining
2.1.1 Definitii pentru Data Mning
2.1.2 Procesul de Data Mining
2.2 Aplicaţii Web
3. Tehnologii folosite
3.1 Java
3.1.1 Introducere în Java
3.1.2 Avantaje Java
3.1.3 Platforma Java
3.1.4 JDBC
3.1.5 Java Servlet
3.2 PostgreSql
3.2.1 Istoria PostgreSQL
3.2.2 Avantaje oferite de PostgreSQL
3.2.3 Facilităţi oferite de PostgreSQL
4. Implementare
4.1 Extensii ale modelului Servlet
4.1.1 Servlet Extension
4.1.2 Threaded Page
4.1.3 CacheServlet
4.2 Extensii la JDBC
4.2.1 dbfunctions2
4.3 Engine de şabloane HTML
4.3.1 BasePage
4.4 Analiza de conţinut
4.4.1 Recunoaşterea entităţilor cu nume
4.4.2 Combinarea rezultatelor parţiale
4.4.3 Clase pentru analiza de conţinut
4.5 Interfaţa Web
4.5.1 Baza de date
4.5.2 Modul administrare site
- Administrare ştiri
- Administare cuvinte
4.5.3 Interfaţa cu utilizatorul
5. Evaluare şi testare
6. Bibliografie
7.Anexe
29.
Sistem informatic de management al lucrarilor
NTRODUCERE
– MOTIVATIA SI DESCRIEREA LUCRARII_________________________________________ 2
1.TEHNOLOGII
FOLOSITE__________________________________________________________________ 5
1.1. Scurt istoric 5
1.2. Instalarea si configurarea platformei de lucru 7
2. BAZA DE DATE_______________________________________________________________________ 9
2.1. Diagrama
relaţională a bazei de date 9
2.2. Descriere
entităţi, atribute, relaţii 9
2.2.1. Operatori_________________________________________________________________________ 9
2.2.2. Servicii___________________________________________________________________________ 10
2.2.3. Petenti__________________________________________________________________________ 11
2.2.4. Lucrari___________________________________________________________________________ 11
2.2.5. Flux_____________________________________________________________________________ 12
2.2.6. TipDosar_________________________________________________________________________ 14
2.2.7. Relatia „apartine”__________________________________________________________________ 14
2.2.8. Relatia „este”_____________________________________________________________________ 15
2.2.9. Relatia „depune”___________________________________________________________________ 15
2.2.10. Relatia „inclusa”___________________________________________________________________ 15
3. DESCRIEREA ŞI FOLOSIREA APLICAŢIEI________________________________________________ 16
3.1. Pagina
de login 17
3.2. Utilizatorii
de la registratura 19
3.3. Utilizatorii
din flux 22
3.4. Pagina
de administrare 31
4. CONCLUZII_________________________________________________________________________ 32
5. BIBLIOGRAFIE 33
30. SISTEM INFORMATIC ON-LINE DE EVIDENŢĂ A VÂNZĂRILOR INTERNET LA SOCIETATEA
COMPTEK + Aplicatie
CUPRINS:
INTRODUCERE. .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . . . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . 4
CAPITOLUL
1
PREZENTAREA GENERALǍ A FIRMEI
1.1
COMPTEK, liderul
pieţei autohtone……………………………7
1.2
Strategia de
marketing……………………………………………………………………….12
1.3
Vânzări Internet
la COMPTEK……………………………………13
CAPITOLUL
2
CONCEPTE ALE PROIECTĂRII SISTEMELOR INFORMATICE ON-LINE
2.1 Sistemul informatic,
instrument de creştere a eficienţei………..17
2.2 Tipologia sistemelor
informatice…………………………………………………...22
2.3 Elemente de realizare a
aplicaţiilor on-line………………………………..28
2.4 Securitatea informaţională
în contextul Internet……………………....33
2.5 Modele de organizare a
bazelor de date şi arhitecturi de
implementare………………………………………………………………………………………………...36
CAPITOLUL
3
MODELAREA CERINŢELOR INFORMAŢIONALE
3.1
Modelul structural (entitate-asociere)………………………………………….46
3.2
Modelul dinamic………………………………………………………………………………….54
3.3
Modelul funcţional……………………………………………………………………………...55
3.4
Proiectarea datelor din sistem………………………………………………………....58
CAPITOLUL
4
REALIZAREA SISTEMULUI INFORMATIC
4.1
Proiectarea ieşirilor…………………………………………………………………………….62
4.2
Proiectarea intrărilor…………………………………………………………………………..70
4.3
Prelucrǎrile
sistemului informatic………………………………………………....79
4.4
Mecanismul sesiunilor în PHP……………………………………………………….82
CONCLUZII .
. . .
. . .
. . . . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . . .86
BIBLIOGRAFIE .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . . .
. .
. . .
. . .
. . .
. . . . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. .88