BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.

LUCRARI DIPLOMA

CONTACT

LINK-uri

 

 

1. Aplicaţie pentru gestionarea activităţilor de secretariat din cadrul unei facultăţi

2. Planificarea şi îmbunătăţirea performanţei unei aplicaţii Oracle

3. CREAREA APLICAŢIILOR WEB UTILIZÂND LIMBAJUL JAVA

4. Crearea aplicatiilor software educational  Microsoft Project 2003

5. Aplicaţie  pentru  gestiunea  examenului  de licenţă în Facultatea de Matematică-Informatică

6. Arhitecturi bazate pe servicii web+ Aplicatie

7. Numararea Arborilor+ Aplicatie

8. LINII HAMILTONIENE+ Aplicatie

9. Sistem generic de tunning automat pentru algoritmi prin metode genetice

10. RSA Encryption Algorithm Aplicaţii Java

11. Programarea Interfeţelor Grafice Meniuri şi Toolbar-uri+ Aplicatie

12. CREAREA APLICAŢIILOR SOFTWARE EDUCAŢIONAL TESTE GRILA IN VISUAL BASIC 6.0+ Aplicatie

13. Programarea interfetelor grafice in Visual Studio .NET+ Aplicatie

14. Administrarea de la distanţă în Windows XP+ Aplicatie

15. Custom Controls, ASP.NET+ Aplicatie

16. Interfete grafice in limbaj natural

17. VISUAL BASIC PENTRU CREAREA BAZELOR DE DATE + Aplicatie

18. Visual Basic utilizare baze de date - Software Biometer

19. Utilitare Sistem - Visual Basic.NET

20. Criterii de Clasificare pe Texte Literare Authorship Attribution

21. Programarea Interfetelor Grafice; Delphi vs Visual Basic; Jocuri de casino - SlotMachine (Apliactie VB.NET 2005 si Delphi 2005) [142 Pagini]

22. Sisteme de transmisie

23. Problema clicii maxime într-un graf

24. ActiveX. Controale ActiveX

25. Program informatic privind gestiunea leasing-ului + Aplicatie

26. SISTEMUL INFORMATIC PRIVIND CREDITAREA SOCIETATILOR COMERCIALE, PE EXEMPLUL BANCII ROMANE DE DEZVOLTARE + Aplicatie

27. PLATFORMĂ DESCHISĂ PENTRU SPECIFICAŢII DE CONTABILITATE + Aplicatie

28. Analiza de conţinut prin data mining într-o aplicaţie Web

29. Sistem informatic de management al lucrarilor

30. SISTEM INFORMATIC ON-LINE DE EVIDENŢĂ A VÂNZĂRILOR INTERNET LA SOCIETATEA COMPTEK + Aplicatie

31. SISTEM INFORMATIC ON-LINE DE EVIDENŢĂ A VÂNZĂRILOR INTERNET LA SOCIETATEA FLAMINGO COMPUTERS + Aplicatie

 

 

 

 

1. Aplicaţie pentru gestionarea activităţilor de secretariat din cadrul unei facultăţi

Cuprins

Introducere.. 4

Capitolul I: Prezentare teoretică.. 5

I.1 Scurtă prezentare a platformei Microsoft SQL Server 2000. 5

I.1.1 Arhitectura client-server 5

I.1.2 Componentele Serverului SQL Server 7

I.1.3 Componentele Clientului SQL Server 8

I.1.4 Elemente de Transact-SQL. 8

I.2 JDBC.. 9

I.2.1 Tipuri de drivere JDBC.. 9

I.2.2 Conectarea. 10

I.2.3 Clasa DriverManager 11

I.2.4 Obiecte de tip Statement 12

I.2.5 Obiecte de tipul ResultSet 13

I.2.6 Obiecte PreparedStatement 15

I.2.7 Obiecte CallableStatement 16

I.3 Interfeţe grafice în JAVA.. 17

I.3.1 Ce este interfaţa grafică utilizator 17

I.3.2 Componentele din pachetul java.awt 18

I.3.3 Programarea orientată pe evenimente. 19

I.3.4 Modelul de evenimente din Platforma Java 2. 20

I.3.5 Despre JFC şi Swing. 21

I.3.6 Clase de componente. 21

I.3.7 Clase de containere. 26

I.3.8 Componente de text 29

I.3.9 Meniuri 31

Capitolul II: Implementarea aplicaţiei. 34

II.1 Proiectarea conceptuală a bazei de date relaţionale. 34

II.1.1 Identificarea tipurilor de entităţi 34

II.1.2 Identificarea tipurilor de relaţii 34

II.1.3 Identificarea şi asocierea atributelor cu tipurile de entităţi şi relaţii 35

II.1.4 Diagrama Entitate – Relatie. 43

II.1.5 Transpunerea modelului conceptual 43

II.1.6 Schemele relaţionale. 44

II.1.7 Definirea constrângerilor 45

II.2 Proiectarea fizică a bazei de date. 46

II.2.1 Transformarea relaţiilor din modelul conceptual în tabele specifice SGBD-ului şi definirea constrângerilor 46

II.2.2 Definirea constrângerilor de integritate cu ajutorul declanşatorilor 46

II.2.3 Analiza tranzacţiilor 47

II.3 Accesarea bazei de date SQL Server din Java. 50

II.3.1 Clasa SqlManager.java. 50

II.3.2 Clasa DataManager.java. 51

II.4 Proiectarea interfeţei grafice. 52

II.4.1   Clasa frmLogin. 52

II.4.2. Clasa frmPrincipal 54

II.4.3 Prezentarea claselor JDialog ale intefeţei 57

Capitolul III: Instalarea aplicatiei. 62

III.1 Cerinţele hardware şi software. 62

III.2 Instalarea pe maşina server. 63

III.3 Instalarea pe maşina client 63

Capitolul IV: Utilizarea aplicaţiei. 64

IV.1 Pornirea şi oprirea aplicaţiei 64

IV.2 Configurarea  parametrilor - Meniul Setări 64

IV.2.1 Adăugarea, modificarea şi ştergerea formelor de învăţământ 65

IV.2.2 Adăugarea, modificarea şi ştergerea formelor de finanţare. 66

IV.2.3 Adăugarea, modificarea şi ştergerea profilurilor 67

IV.2.4 Adăugarea, modificarea şi ştergerea secretarilor 68

IV.3 Meniul Fişier. 69

IV.3.1 Adăugarea unui an universitar nou. 69

IV.3.2 Adăugarea anilor de studiu. 70

IV.3.3 Adăugarea grupelor pentru anul şcolar nou. 70

IV.3.4 Modificarea secretarului responsabil de an. 71

IV.3.5 Modificarea grupelor 72

IV.3.6 Ştergerea unui an universitar 72

IV.3.7 Ştergerea unui an de studiu. 72

IV.3.8 Ştergerea unei grupe. 72

IV.4 Meniul Catedre. 73

IV.4.1 Adăugarea, modificarea şi ştergerea catedrelor 73

IV.4.2 Adăugarea, modificarea şi ştergerea cadrelor didactice. 74

IV.5 Meniul Planuri de învăţământ 74

IV.5.1 Introducerea, modificarea şi ştergerea poziţiilor din planul generic. 76

IV.5.2 Introducerea, modificarea şi ştergerea cursurilor 77

IV.5.3 Asocierea cursurilor cu poziţii generice din plan. 77

IV.6 Meniul Studenţi 78

IV.6.1 Înmatricularea studenţilor 78

IV.6.2 Înscrierea anuală a studenţilor 80

IV.6.3 Modificarea datelor personale ale studenţilor 81

IV.6.4 Ştergerea unui student 82

IV.6.5 Generarea numerelor matricole. 82

IV.6.6 Repartizarea pe grupe a studenţilor din anul întâi 83

IV.6.7 Transferul unui student la altă grupă. 84

IV.6.8 Transferul unui student la altă formă de finanţare. 84

IV.6.9 Transferul unui student la altă formă de învăţământ 85

Bibliografie.. 86

 

 

 

2. Planificarea şi îmbunătăţirea performanţei unei aplicaţii Oracle

Introducere.. 2

Arhitectura bazei de date Oracle.. 2

1.1 Structura unei baze de date Oracle. 2

1.1.1 Managementul instantei Oracle. 2

1.1.2 Structuri de memorie. 2

1.1.3 Zona de memorie Shared Pool 2

1.1.4 Zonele de memorie  Shared SQL. 2

1.1.5 Zona de memorie  Program Global 2

1.1.6 Managementul feature-ului Automatic Shared Memory. 2

1.1.7 Mangementul feature-ului Automated SQL Execution Memory. 2

1.2 Fazele procesării instructiunilor SQL.. 2

1.2.1 Parsarea instructiunilor SQL. 2

1.2.2 Legarea variabilelor. 2

1.2.3 Executia şi returnarea rezultatului 2

1.2.4 Procesarea unuei instructuni DML. 2

1.2.5 Procesarea Commit-ului 2

 1.3 FUNCTII ALE OPTIMIZATORULUI ORACLE. 2

1.4 Probleme de performantă. 2

2. Modalităti de tuning – îmbunătătirea a performantei. 2

2.1 SQL Tuning. 2

2.1.1 Scopul 2

2.1.2 Ce înseamnă SQL Tuning?. 2

2.2 Tuning manual 2

2.2.1 Strangerea informatiilor despre obiectele referite. 2

2.2.2 Strângerea statisticilor optimizatorului 2

2.2.3 Revizuirea planurilor de executie. 2

2.2.4 Restructurarea instructiunilor SQL. 2

2.2.5 Restructurarea indecşilor. 2

2.3 Tuning automat 2

2.3.1 SQL Tuning Advisor 2

2.3.2 SQL Acces Advisor 2

3. Design şi dezvoltare pentru performanta.. 2

3.1 Scalabilitatea. 2

3.2 Configurarea unei arhitecturi de sistem corespunzatoare cerintelor. 2

3.2.1 Simplitatea designului aplicatiei 2

3.2.2 Designul tabelelor. 2

3.2.3 Designul indecşilor. 2

3.2.4 Folosirea view-urilor. 2

3.2.5 Executia eficientă a SQL-urilor. 2

3.2.6 Sharing Cursors. 2

3.2.7 Indicatii pentru îmbunătătirea performantei 2

4. Oprimizatorul Oracle.. 2

4.1 O privire generală asupra optimizatorului Oracle. 2

4.2 Functii ale optimizatorului 2

4.3 Controlarea comportamentului optimizatorului Oracle. 2

4.3.1 Alegerea şi setarea abordării optimizatorului 2

4.3.2 Optimizarea pentru răspuns rapid. 2

4.4 Optimizarea instructiunilor SQL.. 2

4.4.1  Factorii luati în considerare de optimizator în executarea SQL- urilor. 2

4.5 Căile de acces. 2

4.5.1 Full table scan. 2

4.5.2 RowId scan. 2

4.5.3  Index scan. 2

4.6   Ordinea de join. 2

4.6.1 Notiuni generale – join. 2

4.6.2   Reguli ale ordinii de join. 2

4.7   Metode de join. 2

4.7.1  Nested join loop. 2

4.7.2 Hash join. 2

4.7.3 Sort merge join. 2

4.7.4 Join-uri şi subselecturi 2

4.8  Cum alege optimizatorul planul de executie pentru join-uri 2

4.9 Operatii de sortare – metode de optimizare. 2

5. Planuri de executie.. 2

5.1 Ce este un plan de executie. 2

5.2 Metode de vizualizare a planului de executie. 2

5.2.1 Comanda EXPLAIN PLAN.. 2

5.2.2  View-ul V$SQL_PLAN.. 2

5.2.3  Comanda AUTOTRACE. 2

 

6. Folosirea indecşilor.. 2

6.1   Tipuri de indecşi 2

6.2   Când folosim indecşi 2

6.3 Determinarea performantei indecşilor folosind SQL Acces Advisor. 2

7. Hint-uri. 2

7.1  Tipuri de hint-uri 2

7.2  Specificarea hint-urilor. 2

7.3  Reguli şi recomandari 2

7.4  Categorii de hint-uri 2

7.4.1   Scopul optimizarii 2

7.4.2   Hint-uri pentru caile de acces. 2

7.4.3   Hint-uri pentru transformarea SQL-urilor. 2

7.4.4   Hint-uri pentru ordinea de join. 2

7.4.5   Hint-uri pentru tipurile de join. 2

7.4.6 Alte hint-uri 2

8. View- uri materializate.. 2

8.1  Ce sunt view-urile materializate. 2

8.2 Beneficii ale folosirii view-urilor materializate. 2

8.3 Metode şi moduri de refresh. 2

8.4 Îmbunatatirea performantei folosind Query Rewrite. 2

Concluzii. 2

Bibliografie.. 2

 

 

 

3. CREAREA APLICAŢIILOR WEB UTILIZÂND LIMBAJUL JAVA

CUPRINS: 2

Capitolul 1:  Introducere.. 4

1.1 Aplicaţiile web. 4

1.2 Arhitectura client-server. 5

Capitolul 2: Apache Tomcat si limbajul Java.. 7

2.1 Apache Tomcat 7

2.2 Limbajul Java. 8

Platforme de lucru Java. 9

Java : un limbaj compilat şi interpretat 9

Capitolul 3: Tehnologia Java Servlet.. 10

3.1 Ce e un Servlet?. 10

3.2 Ciclul de viată al unui Servlet 10

Evenimentele din ciclul de viată al unui servlet. 10

3.3 Clasa Listener. 11

Specificarea Evenimentelor din clasa Listener 12

3.4 Tratarea erorilor. 12

Împărţirea Informaţiilor 12

3.5 Folosirea de obiecte Scope. 13

3.6 Controlul Accesului Concomitent la resurse împărţite. 13

3.7 Accesarea Bazelor de Date. 14

3.8 Iniţializarea unui Servlet 15

3.9 Servicii 16

3.10 Obţinerea de informaţii din Cereri 16

3.11 Construirea de Răspunsuri 17

3.12 Filtrarea cererilor şi rǎspunsurilor. 19

Programarea filtrelor 20

Programarea de cereri şi rǎspunsuri particularizate. 21

3.13 Închiderea unui Servlet 22

3.14 Urmărirea Cererilor Unui serviciu. 23

Capitolul 4: Tehnologia JSP (JavaServerPages) 25

4.1 Ce este tehnologia JSP?. 25

4.2 Ce este o pagină JSP?. 25

Atribute şi metode ale unei clase obţinută din JSP. 25

4.3 Sintaxa  JSP. 26

4.4 Ciclul de viată al unei pagini JSP. 27

Translaţia şi compilarea. 27

4.5 Tamponarea (Buffering) 28

4.6 Tratarea erorilor. 29

4.7 Iniţializarea si Finalizarea unei pagini JSP. 29

4.8 Crearea de conţinut static. 30

4.9 Crearea conţinutului dinamic. 30

Folosirea de obiecte în paginile JSP. 30

Obiecte specifice aplicaţiei 31

Obiectele Comune. 31

4.10 Elementele de script JSP. 32

Scriptleturi (scriptlets) 32

4.11 Domenii de vizibilitate. 34

4.12 Folosirea sesiunilor. 34

4.13 Acţiuni 35

4.14 Componente JavaBean. 36

Crearea componentelor JavaBean. 36

Folosirea componentelor JavaBean. 36

Bean-uri pentru formulare. 36

Capitolul 5: Taguri particularizate (custom tags) în paginile JSP  40

5.1 Ce sunt tagurile customizate?. 40

5.2 Exemplu. 40

5.3 Declararea librăriilor de taguri 41

5.4 Disponibilitatea librăriei de taguri 41

Capitolul 6: Biblioteca standard de Taguri în JSP. 43

6.1 JavaServer Pages Standard Tag Library. 43

6.2 Cum folosim JSTL ?. 43

6. 3 Taguri SQL.. 47

6.4 Interfaţa cu rezultatele tagului de interogări 48

Capitolul 7: JDBC (Java Database Connectivity) 51

7.1 Ce este o bază de date ?. 51

7.2 JDBC.. 51

7.3 Conectarea la o bază de date. 52

7.4 încărcarea în memorie a unui driver. 52

7.5 Specificarea unei baze de date. 52

7.6 Tipuri de drivere. 53

7.7 Realizarea unei conexiuni 54

7.8 Efectuarea de secvenţe SQL.. 55

7.9           Tehnica de conectare Connection Pool 55

Capitolul 8: Tehnologia SiteMesh.. 57

8.1 Ce este SiteMesh?. 57

8.2 Instalarea şi configurarea SiteMesh. 60

8.3 Construirea decoratorilor. 61

Capitolul 9: Ghid de instalare şi folosire a aplicaţiilor Magazin Virtual şi Administrare.. 62

9.1 Instalarea aplicaţiei 62

Cerinţe software. 62

Instalarea bazei de date. 62

Instalarea aplicaţiei pe serverul Apache Tomcat 63

Instalarea aplicaţiei MagazinVirtual 63

Instalarea aplicaţiei de administrare. 63

9.2 Invocarea aplicaţiei 63

9.3 Utilizarea aplicaţiei Magazin Virtual 64

9.4 Utilizarea aplicaţiei Administrare. 76

ANEXA.. 86

BIBLIOGRAFIE: 103

 

 

 

4. Crearea aplicatiilor software educational  Microsoft Project 2003

Cuprins:

Introducere.. 4

Capitolul 1: Microsoft project 2003 si managementul proiectelor   5

Introducere in gestionarea proiectelor. 5

Pasii urmati de  sistemelor de management al proiectelor. 5

Planificare. 5

Calcularea drumului critic. 5

Furnizarea de informatii 5

Modalitati de abordare ale sistemelor de management al proiectelor 6

Aplicatii desktop. 6

Aplicatii web. 6

Aplicatii pentru uz personal 6

Aplicatii monoutilizator 6

Aplicatii colaborative. 7

Aplicatii integrate. 7

Unelte nespecializate. 7

Ce defineste un proiect?. 7

Modelul “triunghiular” de proiect: cum sunt vazute proiectele din punct de vedere al timpului, costului si obiectivului 9

Gestionarea proiectelor utilizand programul Microsoft Project 13

Descriere Microsoft Project Professional 2003. 14

Capitolul 2:  Descrierea aplicaţiei: 27

Mediul de dezvoltare Visual Basic. 27

Descrierea aplicatiei 28

Fereastra principala frmMain. 34

Cautarea unui text in lectia curenta: 34

Navigarea prin imagini 36

Codul pentru cand se incarca forma: 38

Pentru scroll imagine. 40

Schimbarea numelui imaginii in eticheta de sub casuta imagine: 41

Codul meniului: 42

Forma de cautare a termenilor frmCauta: 47

La incarcarea formei: 48

Forma de cautare in toate lectiile frmCautaT: 49

Deschiderea unei lectii din lista celor care contin un anumit text introdus de utilizator: 49

Cautarea in toate lectiile dupa un sir de caractere introdus de utilizator: 50

La incarcarea formei frmCautaT: 51

Forma Despre tutorial, frmDespre: 51

Imaginea structurii proiectului (asa cum apare in design time in Visual Basic): 52

Capitolul 3: Descrierea functionalitatii aplicatiei. 53

Metode de deschidere a unei lectii: 53

Cautarea unui cuvant in lectie: 58

Navigarea prin imaginile unei lectii: 59

Vizualizarea unei imagini: 61

Cautarea unui text in toate lectiile: 62

Cautarea in Dictionarul de Termeni: 62

Detalii despre tutorial: 64

Capitolul 4: Studiu de caz. 66

Prezentarea generala a firmei “Take it Home” - istoric si context: 66

Structura : 67

Dotarea “Take it Home”. 68

Problema. 68

Cerinte si probleme. 69

Formularea problemei 70

Cerere de servicii de sisteme informatice. 72

Raport privind fezabilitatea proiectului 74

Rezumat 74

Scurta explicatie a continutului raportului 75

Informatii semnificative : 75

Aspecte descoperite. 75

Recomandari 77

Planul proiectului 77

Plan general initial al proiectului 77

Plan detaliat, pentru faza de studiu sau de definitie. 79

Studierea sistemului informatic actual: 80

“Merită să fie rezolvate aceste probleme?. 80

Merită să fie construit un nou sistem?”. 80

Analiza Cauzelor şi a Efectelor 80

Formularea problemei 91

Modelarea datelor sistemului 95

 

 

 

5. Aplicaţie  pentru  gestiunea  examenului  de licenţă în Facultatea de Matematică-Informatică

Introducere. - 3 -

CAPITOLUL  I - 4 -

Arhitectura  client-server.. - 4 -

Arhitectura de tip mainframe (nu este de tip client-server) - 4 -

Arhitectura file-sharing (nu este de tip client-server) - 4 -

Arhitectura client-server. - 5 -

Arhitectura two-tier (pe doua niveluri) - 5 -

Arhitectura three-tier (pe trei niveluri) - 5 -

Arhitectura three-tier cu tehnologie de monitorizare a procesării tranzacţiilor. - 6 -

Arhitectură three-tier cu server de mesaje. - 7 -

Arhitectură three-tier cu server de aplicaţie. - 7 -

CAPITOLUL  II - 8 -

Prezentarea  aplicaţiei - 8 -

Prezentarea  structurii  bazelor  de  date. - 10 -

Aplicaţia pentru specializarea Informatică. - 10 -

Aplicaţia pentru specializarea Matematică. - 15 -

Aplicaţia pentru specializarea Matematică-Informatică. - 15 -

Diagrame  ENTITATE – RELAŢIE.. - 18 -

Cardinalitatea  relaţiilor. - 21 -

Prezentarea procedurilor stocate. - 22 -

Tabele temporare. - 22 -

Mesaje de eroare. - 23 -

Procedurile destinate calculului de medii - 23 -

Procedurile pentru generarea rapoartelor. - 27 -

Prezentarea  claselor  JAVA.. - 32 -

Comunicarea  cu  baza  de  date. - 32 -

Clasele interfeţei grafice. - 33 -

Jurnal  de  erori - 36 -

Structura fizică a aplicaţiei - 37 -

CAPITOLUL  III - 38 -

Instalarea  aplicaţiei - 38 -

Cerinţe software. - 38 -

Crearea bazelor de date. - 38 -

Crearea utilizatorilor - 40 -

CAPITOLUL  IV.. - 42 -

Utilizarea  aplicaţiei - 42 -

Autentificarea. - 42 -

Prezentarea meniului principal - 43 -

Definirea datelor. - 44 -

Definirea comisiilor de examinare. - 45 -

Definirea sălilor. - 46 -

Definirea universităţilor. - 47 -

Definirea facultăţilor. - 47 -

Definirea specializărilor. - 48 -

Definirea formelor de învăţământ - 49 -

Definirea anilor de absolvire. - 50 -

Definirea duratelor studiilor. - 50 -

Definirea îndrumătorilor. - 51 -

Introducerea candidaţilor. - 52 -

Vizualizarea candidaţilor. - 54 -

Căutarea candidaţilor. - 56 -

Marcarea candidaţilor ce au făcut contestaţii - 57 -

Introducerea notelor la proba de matematică. - 58 -

Introducerea notelor la proba de informatică. - 59 -

Calcularea mediilor pentru proba scrisă. - 60 -

Corespondenţa dintre număr de legitimaţie şi cod de teză. - 60 -

Corespondenţa pentru proba de informatică. - 62 -

Introducerea notelor obţinute în urma susţinerii lucrării de licenţă. - 62 -

Calculul mediilor finale. - 64 -

Generarea rapoartelor. - 64 -

1)     Repartizarea pe săli - 64 -

2)     Note proba de matematică. - 65 -

3)     Note proba de informatică. - 65 -

4)     Candidat – cod teză. - 66 -

5)     Candidaţi – note matematică. - 66 -

6)     Candidaţi – note informatică. - 67 -

7)     Note proba scrisă. - 68 -

8)     Contestaţii - 68 -

9)     Cataloage comisii - 68 -

10)  Lista finală. - 69 -

Secvenţierea logică a activităţilor - 71 -

BIBLIOGRAFIE. - 73 -

 

 

 

6. Arhitecturi bazate pe servicii web

1. Introducere. 2

 

2. Generalitati ale serviciilor Web. 2

2.1 Avantaje si dezavantaje ale utilizarii serviciilor web  2

 

3. Despre XML.. 2

3.1 Prologul documentului 2

3.2 Elemente XML  2

3.3 Atributele XML  2

3.4 Reguli de baza ale unui documnet XML  2

3.5 Caracterele speciale  2

3.6 Spatiile de nume(namespace) 2

3.7 Sintaxa spatiilor de nume  2

3.8 Validarea documentului XML  2

3.9 Definitii tip de document 2

3.10 XML Schema  2

3.11 Procesarea documentului XML  2

 

4. Protocolul SOAP. 2

4.1 Cadrul de impachetare  2

4.1.1 Plic SOAP (Envelope) 2

4.1.2 Antet SOAP(Header) 2

4.1.3 Corp SOAP (Body) 2

4.2 Codarea datelor 2

4.2.1 Reguli generale  2

4.2.2 Codarea datelor simple  2

4.2.3 Codarea structurilor 2

4.2.4 Codarea sirurilor 2

4.3 Conventii RPC   2

4.3.1 Apelul RPC   2

4.3.2 Raspunsul la un apel RPC   2

4.4 Multireferentiere  2

4.5 Tipul parametrilor 2

4.6 SOAP cu atasamente (SOAP with attachments) 2

4.7 Schimbarea nivelului de transport 2

4.7.1 SOAP pe SMTP  2

4.7.2 SOAP pe HTTP/S  2

4.7.3 Alte protocoale  2

4.8 Servicii de securitate in SOAP  2

4.8.1. Autentificare  2

4.8.2. Confidentialitate  2

 

5. Interoperabilitate si WSDL.. 2

5.1 Elementele PortType  2

5.2 Elementele Operation  2

5.3 Elementele Message  2

5.4 Elementele Type  2

5.5 Elementele Binding (legatura) 2

5.6 Elementele Port 2

5.7 Elementele Service  2

5.8 Folosirea documentului WSDL  2

 

6. UDDI. 2

6.1 Scurt istoric  2

6.2 Ce este UDDI 2

6.3 Folosirea UDDI 2

 

7. Aplicatia. 2

7.1 Descrierea generala a aplicatiei 2

7.2 Aspecte tehnice legate de aplicatie  2

 

8. Bibliografie. 2

 

 

 

7. Numararea Arborilor

CUPRINS. - 2 -

Introducere.. - 4 -

1. Noţiuni introductive.. - 5 -

2. Scopul lucrării. - 5 -

Capitolul 1. - 6 -

1. Arbori. - 6 -

1.1  Teoreme de caracterizare a arborilor. - 6 -

2.  Principiul includerii şi excluderii. - 11 -

3.  Identităţi multinominale.. - 15 -

Capitolul 2. - 16 -

NUMĂRAREA ARBORILOR.. - 16 -

2  Numărarea arborilor parţiali. - 16 -

2.1 Numărul arborilor din Kn cu gradele vârfurilor fixate. - 16 -

2.2 Numărul arborilor parţiali din ...... - 20 -

2.3 Numărul arborilor din  care conţin o  – pădure parţială fixată. - 21 -

2.4 Numărul arborilor partiali ai unui graf simplu. Teorema Temperley. - 23 -

2.5 Teorema “produs”. - 25 -

2.6 Numărul arborilor parţiali din  cu gradul unui anumit vârf fixat - 26 -

2.7 Numărul -pădurilor lui  care au vârfurile fixate în arbori disjuncţi - 27 -

2.8 Numărul arborilor parţiali din graful partit complet .Teorema lui Austin. - 30 -

2.9 Aplicaţii - 34 -

2.9.1 Numărul arborilor parţiali din  care nu conţin muchiile unui -cuplaj fixat - 34 -

2.9.2  Numărul arborilor parţiali care nu conţin muchiile unei  -stele. - 35 -

2.9.3 Suma funcţiilor   pentru toate  – pădurile parţiale  dintr-un lanţ . - 36 -

2.9.4 Numărul arborilor parţiali care conţin muchiile unui  – lanţ elementar. - 38 -

2.9.5 Identităţi multinominale. Identitatea lui Abel - 38 -

Capitolul 3. - 42 -

3. Metoda recursivă de numărare a arborilor.. - 42 -

3.1 Aplicaţii - 43 -

Capitolul 4. - 55 -

4  Metode de codificare a arborilor.. - 55 -

4.1 Codificare şi decodificare Prüfer. - 55 -

4.2. Codificare şi decodificare Neville. - 62 -

Anexa 1. - 68 -

Definiţii şi notaţii. - 68 -

Anexa 2. - 80 -

Anexa 3. - 89 -

Index  de rezultate.. - 89 -

Anexa 4. - 93 -

Bibliografie.. - 95 -

 

 

 

 

8. LINII HAMILTONIENE

Cuprins. - 2 -

Introducere.. - 4 -

Scopul lucrării. - 4 -

Capitolul 1. - 5 -

Capitolul 2. - 8 -

Definiţii. Notaţii. Convenţii. - 8 -

1. Notaţii generale. - 8 -

2. Mulţimi finite. Echipotenţă. Cardinal. Incluziune. Operaţii cu mulţimi - 9 -

3. Multiseturi - 10 -

4. Familii de vectori ( cuvinte ), multipărţi şi părţi peste o mulţime. - 11 -

5. Grafuri orientate, neorientate şi simple. - 12 -

6. Izomorfism.. - 14 -

7. Subgrafuri - 15 -

8. Subgrafuri induse ( generate ) într – un graf - 16 -

9. Adiacenţă . Incidenţă. - 17 -

10. Grade. - 18 -

11. Multisetul scor. Multisetul gradelor. Mulţimea gradelor. - 19 -

12. Vecini - 20 -

13. Drumuri. Lanţuri - 21 -

14. Conexitate. Componente conexe. - 23 -

15. Circuite. Cicluri - 24 -

16. Operaţii cu grafuri - 25 -

17. Grafuri tip (standard) - 28 -

18. Familii de grafuri - 31 -

Capitolul 3. - 32 -

Linii hamiltoniene.. - 32 -

1 Condiţii necesare de hamiltoneitate a unui graf simplu. - 32 -

1.1 Aplicaţii - 34 -

2  Condiţii suficiente de hamiltoneitate a unui graf simplu. - 34 -

2.1 Teoremele lui Dirac si Ore. - 34 -

2.2. Caracterizarea grafurilor care au proprietatea Ore. - 36 -

2.3 Tehnica inchiderii - 43 -

2.4 Exemple. - 48 -

2.5 Aplicaţii - 50 -

2.5.1 Hamiltoneitate şi stabilitate . - 50 -

2.5.2 Teorema lui Chvátal - 52 -

2.5.3 Caracterizarea grafurilor nehamiltoniene cu un număr maxim de muchii - 57 -

2.5.4 Exemple. - 58 -

Anexa 1. - 62 -

Index de rezultate.. - 62 -

Anexa 2. - 64 -

Index de noţiuni. - 64 -

Anexa 3. - 68 -

Bibliografie  - 76 -

 

 

 

9. Sistem generic de tunning automat pentru algoritmi prin metode genetice

1.         Introducere. 3

1.1           Motivaţii 3

1.2           Definirea scopului 3

2.         Arhitectura Sistemului 5

2.1           Privire generală. 5

2.2           Motorul     (Modulul Genetic Engine) 6

2.2.1            Problema in Studiu. 6

2.2.2            Algoritmi Genetici – Privire generală. 9

2.2.3            Particularizare. 12

2.2.4            Îmbunătăţiri 17

2.2.5            Implementare. 20

2.2.6            Mod de folosire. 27

2.3           GeneticTuner - GUI 28

2.3.1            Prezentare. 28

2.3.2 Implementare. 33

2.4           Pentru alte limbaje – COM Wrapper 34

3.         Scenarii şi ghid de folosire. 36

3.1 Includerea Algoritmului Extern în Genetic Tuner. 36

3.2 Includerea Codului Algoritmului în GeneticTuner. 45

3.3           Includerea Motorului in Sursa Gazda. 49

3.4 Construcţii de nivel înalt şi AutoAdaptare. 50

4.         Aplicaţii practice, Teste. 56

4.1           Detecţie de Logo. 56

4.2           Detecţia plăcilor de inmatriculare a autovehiculelor 58

5.         Concluzii şi direcţii pe viitor.. 60

5.1 Analize si concluzii 60

5.2 Stadiul curent al proiectului, directii de dezvoltare si cercetare. 60

6.         Bibliografie.....................................................................................62

 

 

 

 

10. RSA Encryption Algorithm Aplicaţii Java

Cuvânt înainte. 1

Introducere in criptografie.. 2

Avantajele criptarii cu cheie simetrica. 4

Dezantajele criptarii cu cheie simetrica. 4

Avantajele criptarii cu cheie publica. 5

Dezavantajele criptarii cu cheie publica. 5

 

Criptare cu cheie simetrica.. 6

Cifrul lui Vernam ( one time pad ) 7

Registre LFSR   7

 

Criptare cu cheie publica.. 11

Problema radacinilor patratice  13

Problema logaritmului discret 13

Problema Diffie-Hellman  13

Problema rucsacului 14

Trial division  15

Algoritmul RO a lui Pollard  16

    Câteva elemente de topică în teoria elementară a numerelor 18

    Congruenţe. 22

 

Implementarea operatiilor uzuale pe numere intregi mari. 26

    Adunarea.. 26

    Inmultirea.. 29

    Ridicarea la patrat.. 30

    Shiftarea la stanga si la dreapta.. 31

    Impartirea rest si impartirea cat.. 33

Cel mai mare divizor comun. 38

 

Generarea de numere naturale mari probabil prime.. 46

Testul Fermat 46

Testul Miller-Rabin. 46

 

Schema de criptare RSA.. 48

 

Bibliografie  49

 

 

 

11. Programarea Interfeţelor Grafice Meniuri şi Toolbar-uri

Introducere.. 4

Capitolul 1. Meniuri şi toolbar-uri. Aspecte teoretice. 5

1.1 Introducere în mediul de programare Visual Basic. 5

1.2. Crearea si utilizarea meniurilor. 6

1.2.1 Introducere. 6

1.2.2 Utilizarea editorului de meniuri 8

1.2.3 Lucrul cu meniurile. 11

1.2.4 Manipularea meniurilor in timpul rularii 12

1.2.5 Reutilizarea meniurilor. 13

1.2.6 Crearea meniurilor Popup. 16

1.3.Crearea şi utilizarea Toolbar-urilor. 19

1.3.1 Introducere. 19

1.3.2 Configurarea barei de unelte în perioada de elaborare a proiectului 25

1.3.3 Configurarea unei bare de unelte în timpul execuţiei 32

Capitolul 2. Descrierea aplicaţiei Visual Vending.. 39

2.1 Introducere. 39

2.2 Descrierea principalelor forme şi controale. Proprietăţi. 39

2.3 Structura şi conţinutul bazei de date. 59

2.4 Reguli de functionare a bazei de date: 61

2.5 Descrierea Meniului 61

2.5 Structura Toolbarul-ului 72

Capitolul 3. Utilitatea aplicaţiei Visual Vending.. 73

Anexă: 77

Bibliografie: 97

 

 

 

12. CREAREA APLICAŢIILOR SOFTWARE EDUCAŢIONAL TESTE GRILA IN VISUAL BASIC 6.0

Introducere. 3

Capitolul 1. Proiectarea unei aplicaţii de testare a cunoştinţelor cu Visual Basic   4

1.1       Introducere în mediul Visual Basic  4

1.2       Despre obiectele spaţiu de lucru, bază de date şi mulţime de înregistrări 5

1.3       Implementarea aplicaţiei 8

1.3.1            Crearea bazei de date. 9

1.3.2            Lansarea aplicaţiei Visual Basic. 11

1.3.3            Crearea interfeţei cu utilizatorul şi setarea proprietăţilor. 12

Capitolul 2. Controale grafice si ActiveX pentru interogarea bazelor de date  17

2.1       Noţiuni primare de terminologie Visual Basic  17

2.2       Accesul la o bază de date folosind controalele asociate  18

2.2.1            Controlul Data. 18

2.2.2            Controlul ADO.. 28

2.2.3            Controalele DataList şi DataCombo. 35

2.2.4            Controlul DataGrid. 37

2.2.5            Controlul MSHFlexGrid. 42

2.2.6            Controlul ListView.. 46

Capitolul 3................................................. Structura aplicaţiei de testare. 50

3.1       Prezentare succintă  50

3.2       Codul sursă şi comentariile aferente  50

3.2.1            Formele corespunzătoare administratorilor. 53

3.2.2            Formele corespunzătoare concurenţilor. 78

Capitolul 4............................................... Manual de utilizare al aplicaţiei 96

Capitolul 5................................................................................................. Concluzii 109

Capitolul 6............................................................................................ Bibliografie. 110

 

 

 

 

13. Programarea interfetelor grafice in Visual Studio .NET

Introducere.. 3

Capitolul 1 Introducere in .NET Framework.. 4

1.1. NET Framework - privire de ansamblu. 4

1.2. Assemblies. Aplicatii - configurare, instalare, rulare. 9

1.2.1. Assemblies si resurse. 9

1.2.2. Configurarea si optimizarea aplicatiilor 12

1.2.3. Instalarea si rularea aplicatiilor 15

1.3. Biblioteca de clase de baza .NET (BCL) 17

1.4. Clase si structuri 19

1.5. Metode. 20

1.6. Nivele de acces si domenii de vizibilitate (scope) 21

1.7. Garbage Collection. 22

Capitolul 2 Proiectarea si implementarea arhitecturii aplicatiilor   24

2.1. Concepte POO in Visual Studio .NET.. 24

2.1.1. Concepte generale POO.. 24

2.1.2. Overloading. 26

2.1.3. Polimorfism.. 26

2.2. Diagrama UML si prezentarea claselor. 32

2.3.Gestionarea interfetelor utilizator. 38

2.3.1. Design-ul interfetelor utilizator - principii 38

2.3.2. Forme. 38

2.3.3. Controale si componente. 43

2.3.4. Meniuri 48

2.4. Interfata utilizator a aplicatiei 51

2.5. Interoperabilitatea cu API-ul de Windows. 63

Capitolul 3 Testarea si depanarea aplicatiilor.. 64

3.1. Unelte de depanare. 64

3.2. Clasele Debug si Trace. 69

3.3. Exceptii 73

3.4. Testarea si depanarea aplicatiei 75

Capitolul 4 Codul Aplicatiei. 77

Bibliografie.. 118

 

 

 

14. Administrarea de la distanţă în Windows XP

1        Introducere………………………………………………………………………………..3

1.1                                      Motivaţie………………………………………………………………………3

1.2                                      Importanţa Administrării la distanţă…………………………………………..3

1.3 Avantajele administrării la distanţă…………………………………………...4

1.4 Dezavantajele administrării la distanţă………………………………………..6

1.5 Condiţii de securitate pe care trebuie să le indeplinească un program de administrare la distanţă……………………………………………………………6

1.6                                      Prezentare structură lucrare……………………………………………………7

2        Metode uzuale de administrare la distanţă...........................................................................9

2.1 Introducere…………………………………………………………………….9

2.2 Administrarea la distanţă folosind MSRPC (Win32 legacy API-s)…………...9

2.3 Managementul sesiunii SMB………………………………………………...10

2.4 Administrarea la distanţă folsind WMI………………………………………10

2.4.1 Introducere……………………………………………………….10

2.4.2 Unelte de administrare bazate pe WMI………………………….11

2.4.2.1 WMI Control MMC snapin……………………………...11

2.4.2.2 WMI tester (wbemtest.exe)................................................11

2.4.2.3 WMIC (WMI command-line tool)………………………11

2.4.2.4 winmsd.exe........................................................................12

2.4.2.5 Porturi folosite de WMI………………………………….12

2.5 Administrarea de la distanţă cu uneltele GUI………………………………..12
                     2.5.1 Terminal Services……………………………………………...12
2.5.2 VNC............................................................................................15
2.5.2.1 Modul de lucru…………………………………...15
2.5.2.2 VNC şi SSH……………………………………...16
2.5.3 pcAnywhere, Dameware Mini Remote Control……………….17
2.5.3.1 Caracteristici DMRC…………………………….17
                                    2.5.4 Radmin…………………………………………………………18
2.6 Administrarea la distanţă folosind uneltele CLI……………………………..19
2.6.1  PsExec…………………………………………………………19
2.6.2  Rcmd (Remote Command service)……………………………19
3                           Tehnologii folosite în program…………………………………………………………..20
3.1 .NET………………………………………………………………………….20
3.2 .Net Framework……………………………………………………………...21
3.2.1  Introducere…………………………………………………….21
3.2.2  Arhitectura .NET Framework…………………………………23
3.2.3  CLR……………………………………………………………25
                  3.3 ASP.NET…………………………………………………………………….30
                                     3.3.1 Introducere……………………………………………………..30
                                     3.3.2 Avantajele ASP.NET…………………………………………..31
                                     3.3.3 Autentificarea şi Autorizarea în ASP.NET……………………32
3.4 WMI …………………………………………………………………………33
3.4.1  Introducere.................................................................................33
3.4.2  Arhitectura WMI........................................................................34
3.4.3  WQL…………………………………………………………..37
3.4.4  Folosirea WMI din C#...............................................................38
3.4.4.1 Introducere……………………………………….38
3.4.4.2 Instrumentarea WMI folosind namespace-ul System.Management……………………………………..39
3.4.4.3 Accesarea informaţiilor WMI cu ajutorul System.Management……………………………………..39
3.5 Active Directory……………………………………………………………...42
3.5.1 Introducere……………………………………………………..42
3.5.2 Componente Active Directory…………………………………43
3.5.3 LDAP…………………………………………………………..52
3.5.4 ADSI…………………………………………………………...53
3.5.5  Folosirea Active Directory din C#.............................................54
3.6 MIME………………………………………………………………………..56
4                           Prezentarea aplicaţiei…………………………………………………………………….58
4.1                     Introducere…………………………………………………………………...58
4.2                     Descrierea funcţională a modulelor………………………………………….58
4.2.1               Introducere…………………………………………………….58
4.2.2               Pagina de login………………………………………………...59
4.2.3               Browser de fişiere al serverului……………………………….60
4.2.4               Administrarea Serviciilor……………………………………...61
4.2.5               Administrarea Proceselor……………………………………...62
4.2.6               Administrarea Grupurilor şi Utilizatorilor…………………….63
4.3                     Descrierea tehnică a aplicaţiei……………………………………………….65
4.3.1               Pagina de login………………………………………………..65
4.3.2               Browser de fişiere al serverului.................................................69
4.3.3               Administrarea Serviciilor……………………………………...72
4.3.4               Administrarea Proceselor……………………………………...76
4.3.5               Administrarea Grupurilor şi Utlizatorilor..................................79
4.3.5.1         Pregătire………………………………………….79
4.3.5.2         Prezentare funcţii şi structuri Win32 API folosite.80
4.3.5.3         Prezentare părţi importante din modul…………...82

5        Incheiere………………………………………………………………………………….91

6        Bibliografie……………………………………………………………………………....92

 

 

 

15. Custom Controls, ASP.NET

 

 

1.      Introducere

 

               1.1 Motivatie

               1.2 Importanta custom controls

               1.3 Avantajele custom controls

               1.4 Dezavantajele custom controls

               1.5 Prezentarea lucrarii

2. .NET

 

               2.1 Introducere in .Net

               2.2 .NET Framework

·                                                        Introducere

·                                                        Arhitectura .NET Framework

·                                                        CLR

               2.3 Assembly

·                                                        Prezentare generala

·                                                        Tipuri

·                                                        Identitatea Assembly-urilor

·                                                        Adaugarea Assembly-urilor in proiecte                   

               2.4 ASP.NET

 

3. Crearea de noi controale ASP.NET

 

3.1                                      Clasele de baza si interfete pentru controale

·                                                                    Control versus WebControl

·                                                                    Interfete

·                                                                    HTML text writer

3.2                                      Construirea unui control generator de charturi

·                                                                    Definirea modelului obiect

·                                                                    Incarcarea Datelor

·                                                                    Evenimete si delegate-uri

·                                                                    Folosirea BarChart control-ului

 

4. Data Bound Controls

 

- Proiectarea unui control Data-Bound

·                                                                    Construirea controlului BarChart cu DataBound

·                                                                    Folosirea controlului BarChart cu DataBound

 

5. Templated Controls

 

- Proiectarea unui control Templated

·                                                                    Construirea controlului BarChart cu Template

·                                                                    Folosirea controlului BarChart cu Template

 

6. Suport design time pentru Custom Controls

 

6.1                          Arhitectura Design –Time in .NET

·                                                                    Componente, Site-uri, Containere si Controale

·                                                                    Controale si designeri

 

6.2 Atribute Design-Time

·                                                                                            Folosirea atributelor Design-Time

·                                                                                            Extinderea suportului InteliSence

·                                                                                            Scrierea Schemei unui control

·                                                                                            Inregistrarea Schemei unui control in Visual Studio .NET

 

7. Concluzii

 

 

 

16. Interfete grafice in limbaj natural

  1. Interfete in limbaj natural………………………………………………..    3

1.1  Introducere……………………………………………………………..   3

1.2  Factori………………………………………………………………….   3

1.3  Avantaje….…………………………………………………………….   4

1.4  Limitari…………………………………………………………………   5

 

  1. Extragerea informatiei……………………………………………………   6

2.1 Generalitati……………………………………………………………...   6

2.2 Extragerea informatiei………………………………………………….     6

2.3 Date, cunostinte, informatii…………………………………………….      9

2.4 Constructia sistemelor IE……………………………………………….    10

 

  1. Structura aplicatiei………………………………………………………..   12

3.1 Analiza aplicatiei si a utilizatorilor……………………………………...      12

               3.2 Analiza sarcinilor auxiliare……………………………………………...13

                               3.2.1 Constructia lexiconului………………………………………..13

                               3.2.2 Constructia fisierului de sabloane……………………………..26

                               3.2.3 Constructia fisierului de raspunsuri…………………………....28

 

  1. Utilizarea aplicatiei………………………………………………………..   37

4.1 Descrierea scenariului…………………………………………………..    37

               4.2 Constructia intrebarii…………………………………………………… 38

               4.3 Etape ale aplicatiei……………………………………………………… 41

                               4.3.1 Structura intrabarii……………………………………………. 41

                               4.3.2 Ce se extrage?……………………………………………….... 43

                               4.3.3 Cautarea…………………………………………………….… 44

                               4.3.4 Generarea raspunsului…………………………………………50

 

  1. Exemplificare…………………………………………………………….   51

 

  1. Evaluarea aplicatiei……………………………………………………..    58

 

  1. Directii de continuare……………………………………………………   63

 

  1. Bibliografie……………………………………………………………….   64

 

 

 

17. VISUAL BASIC PENTRU CREAREA BAZELOR DE DATE

Introducere

 

CAPITOLUL 1: Accesul la baze de date prin intermediul controlului intrinsec Data

 

CAPITOLUL 2 : Crearea unei baze de date cu utilitarul Visual Data Manager

 

CAPITOLUL 3 :  Controale ActiveX predefinite si create de utilizator

3.1   Generalitati;

3.2   Controale ActiveX predefinite : DBGrid, DBCombo;;

3.2.1       Generalitati;

3.2.2       Metode, proprietati, evenimente;

3.3   Controale ActiveX create.

3.3.1       Generalitati

3.3.2        Modul de creare. Despre obiectul UserControl.

3.3.3       Controlul ctlNavBut.Metode.Proprietati.Evenimente.

3.3.4       Testarea controalelor-utilizator;

3.3.5       Compilarea unei biblioteci de controale:

3.3.6       Testarea detaliata a controalelor-utlizator:

3.3.7       Folosirea controlului-utilizator;

 

CAPITOLUL 4 : Rapoarte

4.1 Concepte de baza;

4.2 Proiectarea unui raport;

4.3 Utilizarea unui raport ;

 

CAPITOLUL 5. Aplicatia “Secretariat”

                               5.1 Analiza cerintelor informationale;

                               5.2 Crearea unei baze de date ;

                               5.3 Proiectarea rapoartelor ;

                               5.4 Proiectarea form-urilor, meniurilor si a altor module ale aplicatiei

Anexa 1

Anexa 2

Anexa 3

Anexa 4

ANexa 5

Anexa 6

 

 

 

18. Visual Basic utilizare baze de date - Software Biometer

19. Utilitare Sistem - Visual Basic.NET

20. Criterii de Clasificare pe Texte Literare Authorship Attribution

21. Programarea Interfetelor Grafice; Delphi vs Visual Basic; Jocuri de casino - SlotMachine (Apliactie VB.NET 2005 si Delphi 2005) [142 Pagini]

22. Sisteme de transmisie

 

 

23. Problema clicii maxime într-un graf

CUPRINS:

Introducere........................................................................................................1

Cap.1. Notaţii,definiţii de bază şi enunţul problemei......................................2

Cap.2. Formulări echivalente ale problemei clicii maxime...............................4

2.1. Formularea ca problemă de programare în numere întregi...........4

2.2. Formulările continue..........................................................................9

Cap.3. Complexitatea problemei clicii maxime.............................................12

Cap.4. Margini şi evaluări................................................................................15

Cap.5. Algoritmi exacţi....................................................................................19

5.1. Algoritmi enumerativi......................................................................19

5.2. Algoritmi exacţi pentru cazul fără pondere...................................22

5.3. Algoritmi exacţi pentru cazul cu pondere......................................27

Cap.6.Euristici…………….……………………………………………………..…..29

6.1. Euristici Greedy secvenţiale...........................................................30

6.2. Euristici de căutare locală...............................................................31

6.3. Euristici avansate de căutare..........................................................33

   6.3.1. Simulated annealing(călirea simulată).............................33

   6.3.2. Reţelele neuronale.............................................................35

   6.3.3. Algoritmii genetici..............................................................37

Cap.7. Aplicaţii selectate.................................................................................39

               7.1. Computer vision şi Pattern Recognition........................................40

Cap.8. Descrierea unor algoritmi ce rezolvă problema clicii maxime.........43

               8.1. Ecuaţii replicatoare(dinamici replicatoare)....................................43

               8.2. Algoritmul lui Pardalos....................................................................47

               8.3. Algoritmul branch and bound(Coen Bron şi Joep Kerbosch)….49

Bibliografie…………………………………………………………………………56

 

 

24. ActiveX. Controale ActiveX

Introducere..........................................................................................1

Cap. I. COM, OLE şi ActiveX...........................................................3

Component Object Model (COM)..............................................3

       Instanţierea unui obiect COM.................................................4

       Timpul de viaţă al obiectelor..................................................5

       Servere COM.......................................................................6

       Transparenţa locaţiei.............................................................8

Legarea şi încapsularea obiectelor (OLE)..................................9

ActiveX.....................................................................................10

Cap. II. Introducere în Active Tempate Library...........................12

Revizitând COM.......................................................................12

Scrierea de cod COM................................................................14

Infrastructura COM.................................................................14

       ActiveX, OLE şi COM........................................................15

       ActiveX, MFC şi COM........................................................15

Header –e şi fişiere sursă C++ de bază în ATL.........................15

Partea de client a programării ATL..........................................17

Template –uri C++..............................................................17

Pointeri smart.....................................................................18

                                              Utilizarea pointerilor smart...................................................22

                                              Pointeri smart şi COM.........................................................22

                                              Smart pointeri ATL.............................................................24

                                              Probleme cu smart pointeri ATL...........................................26

Partea de server a programării ATL…………………………27

ATL şi clase COM..............................................................28

Crearea unei clase COM......................................................30

Apartamente şi fire de execuţie.............................................31

Puncte de conexiune şi ISupportErrorInfo…………………..39

Arhitectura ATL de bază......................................................39

ATL şi QueryInterface........................................................44

Interfeţe duale....................................................................46

ATL şi IDispatch................................................................49

Interfeţe duale multiple........................................................50

Cap.III. ATL şi controale ActiveX..................................................52

Controale ActiveX.....................................................................52

Utilizarea ATL pentru a crea un control...................................53

Arhitetura de control ATL........................................................54

Interfeţele unui container de controale ActiveX.......................56

Clasa CComControl............................................................57

CComControlBase..............................................................58

Hărţi de mesaje ATL...........................................................59

Proiectarea controlului..............................................................61

Desenarea controlului..........................................................61

Adăugarea de proprietăţi şi paginilor de proprietăţi…………..64

Pagini de proprietăţi............................................................65

ATL şi Verb –ul proprietăţilor……………………………..69

Hărţi de proprietăţi ATL......................................................69

Pagini de proprietăţi şi medii de dezvoltare………………….70

Vizualizarea paginilor de proprietăţi......................................70

Persistenţa proprietăţilor......................................................71

Comunicare bidirecţională (evenimente)…………………….71

Utilizarea controalelor ActiveX.................................................74

Utilizarea în ferestre nondialog.............................................74

Utilizarea controalelor ActiveX în paginile Web......................75

Cap. IV. Prezentarea aplicaţiei........................................................76

Controlul ATLPuzzle (creat în VC++ cu ATL).........................76

Controlul TilePuzzle (creat în Visual Basic)..............................85

Anexa..................................................................................................89

Bibliogarfie........................................................................................91

 

 

25. Program informatic privind gestiunea leasing-ului + Aplicatie

 

 

26. SISTEMUL INFORMATIC PRIVIND CREDITAREA SOCIETATILOR COMERCIALE, PE EXEMPLUL BANCII ROMANE DE DEZVOLTARE

 

CAPITOLUL I

 

FUNCTIONAREA BANCILOR COMERCIALE SI REGLEMENTAREA LEGALA A ACTIVITATIILOR BANCARE IN ROMANIA     

 

1.1              Functionarea bancilor comerciale

1.1.1.      Locul si rolul bancilor comerciale in economie

1.1.2.      Functiile bancilor comerciale

1.1.3.      Conduita bacara – suport in desfasurarea si indeplinirea principalelor functii bancare

1.1.4.      Orientarea actuala a activitatii bancare

1.2. Reglementarea legala a activitatii bancare in Romania

1.1.5.      Principiile activitatii bancare

1.1.6.      Norme comune privind constituirea societatiilor bancare

1.1.7.      Operatiuni efectuate de societatile bancare

 

CAPITOLUL II

 

BANCA ROMANA PENTRU DEZVOLTARE. PREZENTARE GENERALA SI ISTORIC

 

2.1. Banca Romana pentru Dezvoltare. Prezentare generala

2.2. Istoricul BRD

2.3. Servicii oferite de BRD clientilor sai

 

CAPITOLUL III

 

ACTIVITATEA DE CREDITARE IN CADRUL BRD

 

3.1. Analiza creditelor

   3.1.1. Clientii bancii

   3.1.2. Analiza bonitatii clientilor

   3.1.3. Beneficiarii de credite si documentele necesare pentru obtinerea de credite

   3.1.4. Analiza plafonului de credit si garantia creditelor

3.2. Aprobarea, contractarea si acordarea creditelor

   3.2.1. Organizarea si functionarea Comitetelor de Credit

   3.2.2. Competentele de aprobare a creditelor

   3.2.3. Principii si clauze generale privind contractul de credit

   3.2.4. Acordarea crditelor in lei si valuta

   3.2.5. Atributiile si responsabilitatile personalului implicat in activitatea de creditare

3.3. Urmarirea creditelor acordate de banca

   3.3.1. Urmarirea creditelor acordate clientilor bancii

   3.3.2. Analiza plafonului de credite

   3.3.3. Reesalonarea creditelor

3.4. Studiu de caz privind acordarea unui credit societatii SC Medicdex SRL

 

 

CAPITOLUL IV

 

RISCUL IN PROCESUL CREDITARII. CREDITELE NEPERFORMANTE SI OPERATIUNILE DE RECUPERARE

 

4.1. Riscul in procesul creditarii

   4.1.1. Consideratii generale privind riscul in activitatea de creditare a agentiilor economici

 

   4.1.2. Riscul in acordarea creditelor pe termen scurt

4.2. Credite neperformante si operatiuni de recuperare

   4.2.1  Notiunea de credit neperformant

   4.2.2. Identificarea creditelor neperformante

   4.2.3. Principalele cause ale aparitiei creditelor neperformante Posibilitati de reducere si eliminare a creditelor neperformante.

 

CAPITOLUL V

 

PROIECTAREA SISTEMELOR INFORMATICE BANCARE

 

5.1. Metode sistematice utilizate in dezvoltarea aplicatiilor informatice bancare

   5.1.1. Modelul conceptual, logic si fizic al datelor

   5.1.2. Modelul conceptual, logic si fizic al prelucrarilor

 

5.2. Metode de analiza si proiectare orientate obiect

   5.2.1. Concepte specifice

   5.2.2. Metoda OMT

 

5.3. Dezvoltarea subsistemului informatic privind acordarea si urmarirea creditelor pe

termen scurt

   5.3.1. Organizarea datelor

   5.3.2. Organizarea prelucrarilor

   5.3.3. Organizarea informatiilor

 

CAPITOLUL VI

 

ORGANIZAREA SISTEMULUI INFORMATIC IN CADRUL BANCII ROMANE PENTRU DEZVOLTARE – GROUP SOCIETE GENERALE

 

6.1. Preocuparile BRD – GSG privind dezvoltarea si modernizarea sistemului informational

6.2. Programul iBank

6.3. Electronic Banking – Serviciul MultiX

6.4. Activitatea de carduri in BRD – GSG

 

 

27. PLATFORMĂ DESCHISĂ PENTRU SPECIFICAŢII DE CONTABILITATE + Aplicatie

Capitolul I- Introducere……………………………………………. 3

 

                               1.1.Necesitate…………………………………………………3

                               1.2.Mod de realizare. Obiective Cerinţe. …………………...4

                               1.3.Structura lucrării…………………………………………6

 

               Capitolul II- Specificaţii de contabilitate……………………………8

 

                               2.1. Aspecte lingvistice………………………………………..8

                               2.2. Specificaţii software……………………………………...8

                                  2.2.1.Probleme de terminologie…………………………….8

                                  2.2.2.Specificaţii software definire………………………..10

                               2.3. Specificaţii contabile……………………………………13

                                  2.3.1. Probleme de terminologie…………………………..13

                                  2.3.2. Cadrul conceptual contabil…………………………18

 

               Capitolul III- Platformă deschisă…………………………………30

 

                               3.1.Sisteme informatice deschise……………………………30

                                  3.1.1. Definiţia sistemelor informatice deschise…………30

                                  3.1.2. Avantajele sistemelor deschise…………………….31

                                  3.1.3    . Dezavantajele sistemelor deschise    ……………….32

   3.1.4. Standarde IT pentru sisteme deschise……………..33

                               3.2.Platformă deschisă……………………………………… 34

                                  3.2.1. Consideraţii generale………………………………..34

                                  3.2.2. Platformă deschisă –definire………………………. 35

                                  3.2.3. Platforma software în diferite domenii……………. 36

                               3.3. Platforma deschisă în contabilitate…………………….. 37

                               3.4. Bilanţul contabil în diferite viziuni……………………...38

   3.4.1. Câteva dimensiuni istorice privind bilanţul contabil .38

                           3.4.2.Abordări contemporane  privind bilanţul contabil….39

                           3.4.3.Bilanţul contabil în viziunea Uniunii Europene……...59

 

            Capitolul IV –Aplicaţie informatică………………………………….62

 

            Capitolul V -  Concluzii………………………………………………..

 

            Bibliografie……………………………………………………………..

                               Anexe……………………………………………………………………

 

 

28. Analiza de conţinut prin data mining într-o aplicaţie Web

1. Introducere

2. Specificaţii

2.1. Data mining

   2.1.1 Definitii pentru Data Mning

   2.1.2 Procesul de Data Mining

2.2 Aplicaţii Web

3. Tehnologii folosite

3.1 Java

                               3.1.1 Introducere în Java

                               3.1.2 Avantaje Java

                               3.1.3 Platforma Java

   3.1.4  JDBC

   3.1.5 Java Servlet

3.2 PostgreSql

   3.2.1 Istoria PostgreSQL

   3.2.2 Avantaje oferite de PostgreSQL

   3.2.3 Facilităţi oferite de PostgreSQL

4. Implementare

               4.1 Extensii ale modelului Servlet

                               4.1.1 Servlet Extension

                               4.1.2 Threaded Page

                               4.1.3 CacheServlet

               4.2 Extensii la JDBC

                               4.2.1 dbfunctions2

               4.3 Engine de şabloane HTML

                               4.3.1 BasePage

               4.4 Analiza de conţinut

                               4.4.1 Recunoaşterea entităţilor cu nume

                               4.4.2 Combinarea rezultatelor parţiale

                               4.4.3 Clase pentru analiza de conţinut

 

               4.5 Interfaţa Web

                               4.5.1 Baza de date

                               4.5.2 Modul administrare site

                                              - Administrare ştiri

                                              - Administare cuvinte

                               4.5.3 Interfaţa cu utilizatorul

5. Evaluare şi testare

6. Bibliografie

7.Anexe

 

 

29. Sistem informatic de management al lucrarilor

NTRODUCERE – MOTIVATIA SI DESCRIEREA LUCRARII_________________________________________ 2

1.TEHNOLOGII FOLOSITE__________________________________________________________________ 5

1.1.              Scurt istoric                 5

1.2.              Instalarea si configurarea platformei de lucru                   7

2.      BAZA DE DATE_______________________________________________________________________ 9

2.1.              Diagrama relaţională a bazei de date                9

2.2.              Descriere entităţi, atribute, relaţii                   9

2.2.1.   Operatori_________________________________________________________________________ 9

2.2.2.  Servicii___________________________________________________________________________ 10

2.2.3.   Petenti__________________________________________________________________________ 11

2.2.4.  Lucrari___________________________________________________________________________ 11

2.2.5.   Flux_____________________________________________________________________________ 12

2.2.6.   TipDosar_________________________________________________________________________ 14

2.2.7.   Relatia „apartine”__________________________________________________________________ 14

2.2.8.   Relatia „este”_____________________________________________________________________ 15

2.2.9.   Relatia „depune”___________________________________________________________________ 15

2.2.10. Relatia „inclusa”___________________________________________________________________ 15

3.      DESCRIEREA ŞI FOLOSIREA APLICAŢIEI________________________________________________ 16

3.1.              Pagina de login             17

3.2.              Utilizatorii de la registratura        19

3.3.              Utilizatorii din flux      22

3.4.              Pagina de administrare                   31

4.      CONCLUZII_________________________________________________________________________ 32

5.                 BIBLIOGRAFIE             33

 

 

30. SISTEM INFORMATIC ON-LINE DE EVIDENŢĂ A VÂNZĂRILOR INTERNET LA SOCIETATEA COMPTEK + Aplicatie

CUPRINS:

 

INTRODUCERE.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .   .  .  .  .  .  .  .  .   .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  4

 

CAPITOLUL 1          

PREZENTAREA GENERALǍ A FIRMEI

1.1    COMPTEK, liderul pieţei autohtone……………………………7

1.2    Strategia de marketing……………………………………………………………………….12

1.3    Vânzări Internet la COMPTEK……………………………………13

 

CAPITOLUL 2

CONCEPTE ALE PROIECTĂRII SISTEMELOR INFORMATICE ON-LINE

2.1 Sistemul informatic, instrument de creştere a eficienţei………..17

2.2 Tipologia sistemelor informatice…………………………………………………...22

2.3 Elemente de realizare a aplicaţiilor on-line………………………………..28

2.4 Securitatea informaţională în contextul Internet……………………....33

2.5 Modele de organizare a bazelor de date şi arhitecturi de    implementare………………………………………………………………………………………………...36

 

CAPITOLUL 3

MODELAREA CERINŢELOR INFORMAŢIONALE

3.1   Modelul structural (entitate-asociere)………………………………………….46

3.2   Modelul dinamic………………………………………………………………………………….54

3.3   Modelul funcţional……………………………………………………………………………...55

3.4   Proiectarea datelor din sistem………………………………………………………....58

 

CAPITOLUL 4

            REALIZAREA SISTEMULUI INFORMATIC

4.1   Proiectarea ieşirilor…………………………………………………………………………….62

4.2   Proiectarea intrărilor…………………………………………………………………………..70

4.3   Prelucrǎrile sistemului informatic………………………………………………....79

4.4   Mecanismul sesiunilor în PHP……………………………………………………….82

 

CONCLUZII  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .86

 

 

BIBLIOGRAFIE  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . .  .  .  .   .  .  .  .  .  .  .   .  .  .   .   .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .88